شلیک مرگبار پلیس به دختر 15 ساله گروگان گرفته شده/ ویدئو

تصاویر جدید منتشر شده، حاکی از قتل عامدانه یک دختر ۱۵ ساله آمریکایی ربوده شده توسط نیرو‌های انتظامی کالیفرنیا است.

شلیک مرگبار پلیس به دختر 15 ساله گروگان گرفته شده/ ویدئو

براساس گزارش نشریه انگلیسی گاردین، در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۲، نیرو‌های انتظامی سن برناردینو عملیاتی برای نجات ساوانا گرازیانو، دختر ۱۵ ساله‌ای ربوده شده توسط پدر وی را شروع کردند. روز قبل از شروع این عملیات، مادر ساوانا، توسط پدر وی به  قتل  رسیده بود.

نیرو‌های انتظامی خودروی آنتونی گرازیانو را در کنار اتوبان گیر انداخته بودند و پس از خروج ساوانا از خودرو، نیرو‌های پلیس با  تیراندازی  عامدانه به سمت خودرو، این دختر ۱۵ ساله را به قتل رساندند و این حادثه به شعله ور شدن خشم عمومی در سراسر آمریکا انجامید.

در آن دوران، مقامات کلانتری مدعی شدند و گفتند که نیرو‌های انتظامی مسئول مرگ این دختر نبودند و به مدت دو سال از انتشار تصاویر این تیراندازی سرباز می‌زدند. اما اکنون، با گذشت دو سال از این حادثه، تصاویر تیراندازی منتشر و وقایع این حادثه آشکار شدند.

براساس تصاویر منتشر شده، نیرو‌های پلیس به طور عامدانه، با تیراندازی به سوی این دختر ۱۵ ساله که مسئول نجاتش بودند، وی را به قتل رساندند. در این تصاویر، ساوانا با پیروی از دستورات نیرو‌های انتظامی به سمت آنها حرکت می‌کرد و حتی پس از تایید شدن هویت خود، نیرو‌های  انتظامی به سمت وی تیراندازی کردند.

براساس گزارش تحلیلگر گاردین، این تصاویر، انتقادات علیه نیرو‌های انتظامی آمریکا را افزایش خواهد داد. ماه گذشته نیز، رایان گینر، یک پسر ۱۵ ساله مبتلا به اوتیسم توسط دو نیروی پلیس آمریکایی به قتل رسید.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها