گروگانگیر جنایتکار کشته شد

مرد مسلح که با شلیک به یک پدر و پسر مقابل دادگاهی در شیراز آنها را به قتل رسانده و زن جوانی را نیز گروگان گرفته بود در عملیات ویژه پلیس استان فارس و در تیراندازی متقابل با مأموران کشته شد.

گروگانگیر جنایتکار کشته شد

سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس در تشریح این خبر گفت: روز چهارم آبان امسال خبر رسید که سرنشینان یک خودرو پژو 405 مقابل دادگاه ابیوردی واقع در بلوار چمران شیراز به دو مرد شلیک کرده‌اند و سپس زن جوانی را نیز ربوده و گروگان گرفته‌اند که موضوع شناسایی و دستگیری قاتل و گروگانگیر مسلح متواری به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ساعتی بعد از این حادثه، متهم گروگان را به صورت صحیح و سالم آزاد کرد، ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و شبانه‌روزی، در نهایت روز شنبه 20 آبان مخفیگاه این متهم در یکی از روستاهای اطراف شهرستان کوه چنار شناسایی شد اما وقتی مأموران برای دستگیری به محل رفتند متهم بدون توجه به هشدارهای آنان مبنی بر تسلیم شدن، اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کرد که در نهایت طی یک تیراندازی متقابل، به هلاکت رسید.

سردار حبیبی گفت: یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه خشاب و هشت تیر جنگی که از آنها در به قتل رساندن ۲ نفر از شهروندان و همچنین تیراندازی به سمت مأموران انتظامی استفاده کرده بود، کشف شد. بررسی‌ها نشان داد انگیزه متهم از این قتل‌ها و گروگانگیری مسائل ناموسی بوده است.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها