سردار رادان، فرمانده کل انتظامی:

واقعیت تلخی است که در کشور بعضی افراد سرقت را شغل خود کرده‌اند

فرمانده کل انتظامی به سارقان خشن هشدار داد و گفت: این افراد باید دست از رفتار مجرمانه خود بردارند و گرنه در سال جدید همانند اراذل و اوباش با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

واقعیت تلخی است که در کشور بعضی افراد سرقت را شغل خود کرده‌اند

سردار احمدرضا رادان در حاشیه رزمایش نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبیعی است که در نوروز، سفر‌های شهری و برون شهری برای اینکه مردم به دید و بازدید برسند، بیشتر خواهد شد و جاده‌ها و شهر‌ها مملو از تردد خودرو‌ها و افزایش سفر‌ها است.

وی ادامه داد: فرزندان شما در انتظامی کشور از مرز تا به شهر، از شهر تا روستا، از روستا‌ها تا خیابان‌ها و خیابان‌ها تا جاده‌ها با آماده‌باش کامل در خدمت مردم هستند.

سردار رادان اضافه کرد: پایش و رصد کنترل مرز‌های کشور افزایش یافته و در جاده‌های کشور بیش از ۸۰ هزار نیروی پلیس راهور به کار گرفته شده تا در حوزه خدمات ترافیکی ارائه خدمت شایسته به مردم و مسافران نوروزی داشته باشند.

فرمانده فراجا با اشاره به اینکه در شهر‌های مسافرفرست و مسافرپذیر گشت‌های ویژه، یگان و کلانتری با وسعت بیشتری در خدمت به مردم هستند، افزود: حضور پلیس در این ایام در محلات و نقاط مختلف شهری افزایش پیدا می‌کند.

وی یادآور شد: از مردم درخواست داریم ضمن انجام تکالیف شهروندی در هنگام سفر تحت هیچ شرایطی شتاب را انتخاب نکنند؛ با حوصله از زیبایی جاده و مسیر استفاده کنند تا خدایی نکرده با حوادث تلخ سال جدید آن‌ها به سختی سپری نشود.

سردار رادان با اشاره به لزوم همکاری شهروندان با پلیس توصیه کرد: در حوزه خروج از منزل وسایل گرانقیمت را در جایی امن قرار داده و یا به افراد حاضر در منزل بسپارند.

وی با اشاره به اینکه فرزندان انتظامی در این مرز و بوم با آماده‌باش کامل در خدمت مردم هستند، اظهار امیدواری کرد در سال جدید نیز با همراهی و همکاری خوب مردم سال خوبی را رقم بزنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور خبر داد: در سال جدید برای تجهیز لباس نیروی انتظامی به دوربین در صورتی که بودجه در اختیار باشد، زیرساخت فناوری و اطلاعات وجود دارد تا دوربین‌های آنلاین و آفلاین بیشتری تهیه کنیم، چون هرچقدر تجهیزات افزایش پیدا کند، سطح تزاحم با مردم کاهش و هوشیاری و دقت ثبت تخلف افزایش خواهد یافت.

وی در خصوص همیاران پلیس هم گفت: یکی از همراهان جدی نیروی انتظامی دانش‌آموزان هستند که در عرصه جدید ظهور و بروز خوبی داشتند؛ به اعتقاد من دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان پلیس‌های همراهی در کنار خانواده هستند که می‌توانند تذکرات پلیسی را به خانواده خود بدهند.

سردار رادان در بخش دیگری ادامه داد: یک واقعیت تلخ است که بعضی افراد به دلایل مختلف سرقت را پیشه کرده‌اند برای اینکه چنین پیشگیر‌هایی در مرام بعضی‌ها از ذهنشان دور شود، از ابتدای سال جاری تعداد زیادی از این مجرمان را به دستنبد و پابند‌های الکترونیکی تجهیز کردیم که در سال جدید هم ابن روند تداوم دارد، چون رصد توأم با رخداد در کشف جرم و تامین آرامش مردم موثر است.

سردار رادان تاکید کرد: همکارانم در نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۳ به حکم قانون با کسانی که جرم خشن داشته باشند، مانند اراذل و اوباش برخورد می‌کنند. 

منبع: خبرگزاری دانشجو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    4

    سردار سلام و صبح عالی بخیر!!!!!!!

  • ناشناس
    1

    عملکرد ضعیف شما و قوه قضائیه علت این موضوع هست . تمام فکرتان شده حجاب و بی حجابی

  • ناشناس
    1

    چشم اقاروشن

  • ناشناس
    0

    فتح قله است دیگه فساد هم باید به این امارنزدیک قله ایم اضافه کرد

  • غیر قابل نشر
    0

    خیلیند اما شما وظیفه داری فقط قالپاق دزدارا بگیری واز همتی دزدان ومیلیارد دلاری دزدان حمایت کنی .اگرم کسی اعتراضی داشت .....

  • ناشناس
    0

    برین همتون بمیرین بااین مملکت ساختن ظالما

  • ناشناس
    0

    عجبا، برای مقابله با سارق هم بیانیه میدهند.
    عزیز برادر سارق را باید دستگیر کرد، نه اینکه تهدیدش کرد !!!

  • ناشناس
    0

    در حوزه هم دروی اختلاس و غارتگری اسلامی تدریس میکنن و سالی چند هزار دزد و مختلس و غارتگر فارغ التحصیل میشه

  • ناشناس
    0

    اگردزدی شده شغل برای اینه که درآمد داره شما اگرتونستی جلوی جعل امضاء رو بگیری خیلی کار بزرگی کردی وگرنه آفتابه دزد رو مردم عادی هم میتونن ازپسش بربیان

  • ناشناس
    0

    شاه دزدها را بگیر دله دزد ها خیلی خطرناک نیستند

  • اینشما واین رساندن به مقام انسانی درانقلاب نور
    0

    هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  • ناشناس
    0

    چون که امنیت داریم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همین سه ماهه اول بساطی بشه که مردم برای بقا مثل رازبقا بیفتن به جون ومال همدیگه همشم تقصیرنظامه اینقدرنزولخوری وتبعیض وظلم کرد وخفه خون گرفت

  • ناشناس
    0

    و بدبختانه یکی دو تا هم نیستند و باز هم بدبختانه زندگی هم سختتر شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها