اعترافات کباب پزی که کباب می دزدید

کمک آشپز یک رستوران که با همدستی منقل دار کباب، انواع غذاهای خام و پخته را به همراه کباب سرقت می کردند در حالی به دام افتادند که تصاویری از صحنه های سرقت در دوربین رستوران نقش بسته بود.

اعترافات کباب پزی که کباب می دزدید

چند روز قبل متصدی یک رستوران شکایتی را مطرح کرد که دو تن از کارگرانش در طول چند ماه حدود 500 میلیون تومان گوشت و برنج و کباب سرقت کرده اند.

در پی دریافت این شکایت، بلافاصله گروهی از افسران دایره تجسس با دستور سرگرد احسان سبکبار رئیس کلانتری شفای مشهد عازم محل شدند و دو کار گر مذکور را در حالی به مقر انتظامی انتقال دادند که تصاویر دوربین مداربسته صحنه هایی از سرقت های زیرکانه را ثبت کرده بود.

دو متهم وقتی فیلم خود را دیدند در همان بازجویی های اولیه لب به اعتراف گشودند و راز سرقت های کباب و گوشت های کبابی را فاش کردند.
کمک آشپز رستوران که بیش از 10 سال در این مجموعه فعالیت داشت در باره ماجرای سرقت گوشت و برنج گفت: قبول دارم من فقط اضافه های گوشت و استخوان و برنج پخته را بدون هماهنگی خارج می کردم و هفته ای 5 تا 6  کیلوگرم گوشت و حدود 10 پرس برنج را از یک سال قبل به سرقت می بردم.
وی در پاسخ به این سوال افسر تجسس که آیا مشکلی با صاحبکار خود داشته اید نیز گفت: من  نه تنها مشکلی با کارفرما نداشتم بلکه او حقوقم را نیز زودتر از موعد می پرداخت ولی من وسوسه شدم و اکنون پشیمان هستم.
در همین حال منقل دار کباب نیز با بیان این که من فقط یک کارگر ساده هستم درباره سرقت های خود گفت: از 3 سال قبل در رستوران مذکور مشغول شدم ولی از 3 ماه قبل کباب پخته، برنج، کوکو، عدسی و خوراک لوبیا را از رستوران سرقت می کردم و این کار را یک روز در میان انجام می دادم.
وی درباره انگیزه خود از دستبرد به غذاهای رستوران و کباب ها نیز گفت: من ماهانه 15 میلیون تومان حقوق می گرفتم اما چون اقساط بانکی زیادی داشتم این مبلغ کفاف زندگی ام را نمی داد به همین خاطر مجبور به سرقت شدم!
بنابراین گزارش بررسی های پلیس درباره این ماجرای تاسف بار درحالی ادامه دارد که متصدی رستوران مدعی است آن ها حدود 500 میلیون تومان به مجموعه رستوران خسارت زده اند.

درخور یادآوری است هردو متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناراحت
    3

    اولاً تأسف برای دولت با این حقوقی که برای کارگران عزیز تعیین کرده
    دوم خبر فوری هم اینطوری نباید آبروی یک کارگر ندار رو بریزه

  • لبافی
    1

    اتفاقا چلوکبابی محله ما هم بصورت قانونمند وقتی سیخ کوبیده را از یخچال در می آورد که روی منقل بگذارد یک چهارم گوشت انتهای سیخ را در مشت خود گرفته و از سیخ جدا میکند بدین ترتیب گوشت ویترین بزرگ و رو منقلی کمتر خواهد بود !!!! پارسیان

  • ناشناس
    3

    پدر فقر بسوزه.

  • محمدمهدی مرادی (اسلام طلب)
    1

    برید یه کم از غربیا دزدی یاد بگیرید.
    پیک موتور پیتزا رو در آورد یه تیکشو خورد. بعد دوباره تیکه های باقی مونده رو یه جوری به هم چسبوند که شکل دایره شدن. البته یه دایرۀ کوچیکتر از قبل!

  • یاسر
    3

    در شهر ما مرغ فروشی هست که در موقع تکه کردن مرغ از گوشتش به صورت تکه های ریز میدزدد و این اینده خوبی بود که نویدش را به مردم دادند.

  • مریم
    2

    دلم براشون سوخت شاید واقعا نداشتن وضع مالی شون بد بود خب صاحب رستوران باید گذشت میکرد از حرکتش خوشم نیومد بلاخره هر انسانی اونم تو‌جونی مرتکب اشتباه میشه بهتر نبود در محیطی دوستانه این مسأله حل میشد تا اینکه به دادگاه کشیده بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها