قتل مسعود حسابگر، فعال اقتصادی در آذربایجان شرقی/ قاتل دستگیر شد

مردی که حدود یک‌ماه پیش با انگیزه اخاذی و سرقت، یکی از فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

قتل مسعود حسابگر، فعال اقتصادی در آذربایجان شرقی/ قاتل دستگیر شد

حدود یک‌ماه پیش و به‌دنبال ناپدید شدن مسعود حسابگر، فعال اقتصادی آذربایجان شرقی، تحقیقات پلیس در این پرونده آغاز شد. حسابگر علاوه بر فعالیت‌های اقتصادی  به فعالیت‌های سیاسی نیز مشغول بود و ناپدید شدن او، شایعات زیادی را به همراه داشت.

روز شنبه اما رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری قاتلان وی خبر داد و گفت: پس از روزها تلاش شبانه‌روزی و تحقیقات پلیسی و همکاری دستگاه‌های امنیتی، سرنخ‌هایی از احتمال ربایش این فرد به‌دست آمد.

سرهنگ محمدتقی سلطانی ادامه داد: با دستور بازپرس ویژه، متهم اصلی دستگیر شد و در بازجویی‌ها به ربودن و قتل فرد گمشده با همدستی چند نفر از دوستان خود با نقشه قبلی اعتراف کرد. با اعتراف قاتل، جسد مقتول کشف و برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

در همین حال پایگاه اطلاع‌رسانی نصر نیز جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر کرد و نوشت: حدود یک‌ماه پیش یک دستگاه خودروی ۲۰۶ بدون پلاک با 3 سرنشین در آزادراه سهند - تبریز راه خودروی مقتول را سد کرده و قصد سرقت از او را  داشتند، اما مقاومت مقتول باعث شد که آنها با سلاح گرم وی را به قتل رسانده و جنازه‌اش را در بیابان‌های اطراف شهر دفن کنند.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    شاید قاتل مهرجویی قاتل همین قتل هم باشد. خ

  • غیر قابل نشر
    0

    حساب اینجاشا نکرده بود !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها