قتل فجیع پسر 30 ساله توسط پدرش در اسکو

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: با تلاش ماموران کلانتری بخش ایلخچی و آگاهی شهرستان اسکو قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.

قتل فجیع پسر 30 ساله توسط پدرش در اسکو

سردار علی محمدی با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره چاقوکشی در بخش ایلخچی شهرستان اسکو، ماموران گشت انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد که یک جوان حدودا 30 ساله به وسیله ضربات چاقو از پهلو و دور گردن،به علت جراحت زیاد به قتل رسیده است،

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اسکو و کلانتری ایلخچی با بررسی دقیق و بازسازی صحنه جرم، قاتل را که پدرش بود شناسایی و از محل متواری شده بود در کمتر از یک ساعت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی بیان کرد: متهم در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کرد.

سردار محمدی در پایان با تاکید بر اینکه مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    ملت قشنگ به اصل و ریشه‌های کهن خودشون برگشتند. همون تز بازگشت به خویشتن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      عمده علتش مشکلات اقتصادیه .یه پدر خودشا به هر دری میزند بتواند نیازهای خانواده را تامین کند هرچه بیشتر میدوی کمتر موفق میشی شرمنده خانوادت میشی چه بروز بدی چه تو خودت بریزی از طرف دیگه بچه ها نیاز دارند توقع دارند سرکوفت میزنند باید تحمل کنی .نه تنها بابت جون کندنت تشکری در کار نیست بلکه دایما تحت فشارم میذارنت .خب بالاخره یه روزی یه جایی سر یه مسئله ای کم میاری دیگه .واون وقته که میشودهر انچه نباید بشود.

    • 0

      ۱۵:۵۹ همیشه یادت باشه که خودتون انتخاب کردید که اینطور زندگی کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها