دستگیری دندانپزشک قلابی در شهرستان زابل/ او از اتباع خارجی بود

فرمانده انتظامی زابل گفت: در پی تحقیقات پلیسی و انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از فعالیت یک دندان پزشک بدون مجوز در این شهرستان باخبر شدند..

دستگیری دندانپزشک قلابی در شهرستان زابل/ او از اتباع خارجی بود

سرهنگ حمید نوری بیان داشت: در تکمیل تحقیقات پلیس، مطب این فرد که با طبابت غیر قانونی و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سلامت و جان افراد جامعه و شهروندان را در معرض خطر قرار داده بود، شناسایی شد و بلافاصله در هماهنگی با دستگاه قضائی، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، به آدرس مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ نوری تصریح کرد: در زمان حضور تیم اعزامی در محل، مشاهده شد که مطب دندانپزشکی به صورت غیرقانونی در حال فعالیت بوده و متصدی مطب نیز که تبعه یکی از کشور‌های همسایه بود در حال فعالیت است و هیچ گونه مدرک پزشک معتبری برای ارائه ندارد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: از این محل تعدادی وسایل تخصصی دندانپزشکی کشف و محل فعالیت بدون مجوز این فرد با دستور مقام قضائی پلمب و متصدی آن نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    اره خاکبرسر افعان بوده خیلیها بهش اعتمادکرده بودن چون گفته بود افعانستان دندانپزشکی داشته از زمان ورود امریکا به کشورشون آواره شده و خیلیهارو توزابل ویزیت کرده دلیل مراجعه مردم فقط قیمت ارزان طرف بوده

  • ناشناس
    0

    افغانی سارق، آدم کش، کثیف، شنیده بودیم؟؟ دکتر خیلی جالبه، ازاین بدتر هم میشه!!!؟؟؟
    نمیدونم چرا اینها را بیرونشون نمیکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها