اسیدپاشی هولناک پسر جوان روی برادر ناتنی اش در زابل

فردی که به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به اسیدپاشی به سمت برادر ناتنی اش کرده بود، در کمتر از 12ساعت در شهرستان زابل بازداشت شد.

اسیدپاشی هولناک پسر جوان روی برادر ناتنی اش در زابل

سردار  دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره  اسید پاشی  در یکی از محلات شهرستان زابل، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی شهرستان  زابل  در محل حادثه و بررسی محل وقوع جرم مشخص شد که شخصی 31 ساله به دلیل اختلافات خانوادگی، پس از مشاجره و درگیری لفظی، اقدام به پاشیدن اسید به سمت برادر ناتنی خود کرده و سپس از محل متواری شده است.

سردار  جلیلیان با اشاره به آسیب این فرد 24 ساله از ناحیه پای چپ در این حادثه، گفت: با توجه به حساسیت موضوع ماموران پلیس تلاش گسترده ای را برای دستگیری متهم آغاز کرده و توانستند با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و هماهنگ وی را در کمتر از 12 ساعت دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه  متهم  دستگیر شده در بازجویی ها، انگیزه خود را از اسیدپاشی اختلافات خانوادگی عنوان کرد، بیان داشت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    تا اسید روی یکی از اسید پاشان نریزند همین میشود که می بینیم!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها