زورگیر چاقوکش دستگیر شد

در  بررسی اظهارات تعدادی از  مال باخته‌ها مشخص شد که جوانی موتورسوار گوشی تلفن همراه آن‌ها را در ایستگاه اتوبوس یا مکان‌های خلوت قاپیده و در صورت مقاومت مال باخته با چاقو و اسپری زورگیری می‌کرده است.

زورگیر چاقوکش دستگیر شد

در پی گزارش زورگیری و گوشی قاپی‌های سریالی از سوی راکب جوان یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده بزرگراه شهید بابانظر، پیگیری موضوع به طور ویژه در دستورکار مأموران کلانتری میرزا کوچک خان قرار گرفت. در  بررسی اظهارات تعدادی از مال باخته‌ها مشخص شد که جوانی موتورسوار گوشی تلفن همراه آن‌ها را در ایستگاه اتوبوس یا مکان‌های خلوت قاپیده و در صورت مقاومت مال باخته با چاقو و اسپری زورگیری می‌کرده است.

مأموران دایره تجسس کلانتری میرزا کوچک خان با استفاده از تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته، متهم را شناسایی و او را در محدوده منطقه شهرک رجایی پس از هماهنگی با مقام قضایی در اقدامی ضربتی و غافل گیرانه دستگیر و در بازرسی از محل یک دستگاه موتورسیکلت و سه دستگاه گوشی تلفن همراه و یک قبضه چاقو کشف کردند.

متهم که دارای چند فقره سابقه کیفری است در رویارویی با مال باخته‌ها و ادله و مستندات پلیسی، به بیست فقره زورگیری و قاپ زنی تلفن همراه شهروندان در محدوده شرق شهر مشهد اعتراف کرد. متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

منبع: شهرآرا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها