عاملان تیراندازی در گیلان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری ۲ نفر از عاملان درگیری و تیراندازی در پی اختلاف شخصی و مالی در این شهرستان خبر داد.

عاملان تیراندازی در گیلان دستگیر شدند

سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور روز شنبه با اشاره به اینکه اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمز مجموعه انتظامی است،اظهار کرد: پلیس با عاملان هرگونه رفتار مجرمانه و مخل امنیت و آرامش فردی و عمومی به صورت قاطع و قانونی برخورد می کند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس‌ مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و تیراندازی با سلاح شکاری توسط چند نفر در یکی از محله‌های شهرستان لنگرود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اعلام اینکه با حضور پلیس در محل مورد نظر و بررسی صورت گفته مشخص شد، سه نفر در پی اختلاف شخصی و مالی با یکدیگر درگیر شده‌اند، افزود: در این نزاع ۲ نفر با سلاح شکاری به خودرو طرف دیگر درگیری شلیک و موجب رعب و وحشت مردم و ایراد خسارت شده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از اقدامات پلیسی صورت گرفته محل اختفاء متهمان متواری این پرونده شناسایی و این افراد دستگیر شدند، بیان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کشف ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی گیلان گفت: طی عملیات سه روزه بیش از ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط شد.

سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: در این راستا بیش از ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ۱۸ خودروی شوتی در این استان متوقف شد.

وی در ادامه گفت: طرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا ، ارز و شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به مدت سه روز توسط پلیس امنیت اقتصادی در سطح استان گیلان اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: در این راستا با انجام اقدامات فنی، چهار دستگاه موتورسیکلت ۲۵۰ سی سی، ۶۱ هزار و ۸۹۶ قلم دارو، ۲۷ هزار و ۸۷۱ عدد مواد محترقه، هزار و ۷۸۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، یک هزار و ۹۹۱ ثوب پوشاک، ۲ هزار و ۳۸۵ عدد دارو و ۱۰۸ کیلوگرم پودر بدن‌سازی، ۵۲۶ دستگاه تجهیزات رایانه‌ای، ۵۲۶ عدد لوازم جانبی تلفن همراه، پنج هزار و ۵۶۹ لیتر سوخت، یک تن و ۸۴۰ کیلوگرم آرد، ۴۵ تن چوب، ۲۴ تن شن و ماسه، ۴۲ قبضه اسلحه شکاری، ۱۶۱ بسته لوازم دخانی، ۱۲ دستگاه لوازم خانگی، ۴۲۰ قوطی نوشابه انرژی زا، ۱۹ رأس دام، ۱۴ دستگاه ابزار صنعتی و ۲ دستگاه فلزیاب قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۴۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند از توقیف ۱۸ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق خبر داد و بیان‌ کرد: در این رابطه ۵۶ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانون در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها