بازداشت عامل تیراندازی وحشت آور در ساوه

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: فردی که روز گذشته با تیراندازی باعث ایجاد رعب وحشت در ساوه شده بود در عملیات پلیس این شهرستان در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

بازداشت عامل تیراندازی وحشت آور در ساوه

 مجتبی جمالی اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان مبنی بر  تیراندازی، به سمت درب منزل یک شهروند در شهرستان ساوه، بلافاصله مأموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که فردی به سمت منزل یکی از شهروندان اقدام به تیراندازی کرده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به وی شده و سپس بلافاصله از محل متواری شده است. 

جمالی تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای  دستگیری  متهم متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته مخفیگاهش در استان قم شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار اختلافات قبلی عنوان کرد، بیان داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها