دزد جواهر در گیلان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری سارق منزل خبر داد و گفت: اموال سرقتی شامل ۲ میلیارد و ۷۰۶ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال چک پول مسافرتی، ۲۹۰ گرم طلا و جواهر و ۲۲ عدد سکه طلا از مخفیگاه متهم کشف شد.

دزد جواهر در گیلان دستگیر شد

سرهنگ محمود حافظی روز شنبه با اعلام اینکه در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از منزل در یکی از محله‌های اطراف شهر رشت، بلافاصله رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران کلانتری ۱۳ رشت پس از بررسی صحنه وقوع سرقت و آثار به جای مانده در محل با انجام اقدامات فنی، هویت سارق تحت تعقیب این پرونده را بدست آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری سارق ۳۱ ساله با هماهنگی قضائی در مخفیگاهش خبر داد و بیان کرد: در بازرسی از محل اختفاء سارق، تمامی اموال سرقتی شامل ۲ میلیارد و ۷۰۶ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال چک پول مسافرتی، ۲۹۰ گرم طلا و جواهر و همچنین ۲۲ عدد سکه طلا که در زیر زمین دفن کرده بود، کشف شد.

سرهنگ حافظی با اشاره به اینکه تمام اموال سرقت شده به صاحبش بازگردانده شد، افزود: این فرد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

جان باختن ۱۱۷ هموطن بر اثر تصادف در گیلان

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه، سرهنگ امیر طالبی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان در همایش "کلاهی برای زندگی" در شهرستان خمام اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۷ نفر در حوادث رانندگی جان باختند که از این تعداد، ۱۰۱ نفر مربوط به راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت و عابران پیاده است.

وی ادامه داد: برگزاری همایش کلاهی برای زندگی می‌تواند در فرهنگ سازی استفاده از کلاه ایمنی موثر واقع شود که البته این همایش با توجه به اهمیت ارتقا فرهنگ ترافیک، پیشگیری از قانون‌گریزی و استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبان موتورسیکلت برگزار شد.

سرهنگ طالبی استفاده از کلاه ایمنی را ساده ترین، راحت ترین و ارزان ترین وسیله برای نجات جان موتورسواران قلمداد کرد و افزود: نقش کلاه ایمنی در کاهش تلفات و سوانح رانندگی، نقشی غیر قابل انکار است.

در پایان این جلسه نیز در راستای نظم بخشی و ارتقاء ایمنی راکبان موتورسیکلت به ۱۴۰ نفر از شرکت کنندگان واجد شرایط کلاه ایمنی اهداء شد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها