حمله هولناک مرد سیاه پوش به خانه زن سالخورده در نکا

فرمانده انتظامی نکا از دستگیری سارقان به عنف طلای زن سالخورده در این شهرستان خبر داد.

حمله هولناک مرد سیاه پوش به خانه زن سالخورده در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی گفت: در پی تماس زنی سالخورده با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت به عنف منزلی در شهرستان نکا، تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی وارد عمل شدند.
وی افزود: در بررسی صحنه جرم و اظهارات شاکی پرونده مشخص شد، مردی سیاه پوش با سر و صورت پوشیده با ورود به منزل با تهدید چاقو طلا و جواهرات (گردنبند و النگو) را زورگیری و به سرعت از محل متواری شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی دقیق محل سرقت و سرنخ‌های موجود، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را از ساعات اولیه سرقت آغاز کردند و در نهایت با سرنخ‌های به دست آمده به فردی سابقه دار ساکن یکی از شهر‌های همجوار و همدست بومی وی مظنون شدند و آن‌ها را تحت نظر گرفتند.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سرانجام با جمع آوری ادله و مستندات کافی از سرقت، با هماهنگی دادستان شهرستان بهشهر و گرفتن نیابت قضایی، متهم را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند و یک ساعت بعد همدست سارق نیز دستگیر شد.

سرهنگ عزیزی گفت: متهم ۲۶ ساله که دارای ۶ فقره سابقه سرقت، حمل موادمخدر، شرارت، نزاع و... است، در بازجویی‌های به عمل آمده در پلیس آگاهی به سرقت به عنف طلا از منزل زن سالخورده اعتراف کرد.

تحقیقات و بازجویی از سارقان برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها