قتل پسرجوان برای دفاع از یک دختر‌نوجوان در پارتی شبانه

فردی در شمال تهران به جرم قتل یک جوان ۲۸ ساله در مهمانی شبانه دستگیر شد.

قتل پسرجوان برای دفاع از یک دختر‌نوجوان در پارتی شبانه

 سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر فوت مشکوک جوانی ۲۸ ساله به نام محسن، موضوع در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی‌های اولیه آثار جراحتی عمیق در سمت چپ سینه متوفی مشاهده شد که این موضوع باعث شد کارآگاهان با فرضیه قتل به پرونده نگاه کرده و موضوع را به شکل و شیوه‌ای دیگر مورد تحقیق و تفحص قرار دهند.

وی افزود: در تحقیقات بعدی مشخص شد که متوفی به خاطر مداخله در یک درگیری و دفاع از جان یک دختر نوجوان مورد ضرب و جرح از سوی فردی مزاحم قرار گرفته و به خاطر جراحات وارده به قتل رسیده است.

سردار ولیپور گودرزی، تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، دختری که در درگیری و نزاع مذکور حضور داشت شناسایی شده و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و در توضیحات خود عنوان داشت که شب حادثه در یک مهمانی حضور داشته که از سوی فردی که حالت طبیعی نداشته درگیری لفظی پیدا می‌کند در ادامه مقتول نیز که مهمانی حضور داشته وارد بحث با وی شده و پس از چند دقیقه درگیری لفظی به زد و خورد منجر شده است که طی آن در یک لحظه قاتل با چاقو به سینه مقتول ضربه زده و از محل می‌گریزد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، عنوان داشت: متعاقباً مخفیگاه قاتل شناسایی و پس از مراقبت‌های شبانه روزی قاتل در مخفیگاهش دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی اولیه صراحتاً به ارتکاب قتل اعتراف و اقرار کرد که در حال جر و بحث با یک دختر بوده که با مقتول درگیر می‌شود و در یک لحظه با چاقو به او ضربه می‌زند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، به جرم قتل عمد به زندان معرفی شد.

منبع: 361 درجه ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    برای فرار ازحکم بهانه حالت طبیعی را مطرح می کنند

  • ناشناس
    0

    عجب وضعیه چاقو همراه داشتن مثل اینکه از نون شب هم واجب تره تا حرفی میشه فوری چاقو میکشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها