بازداشت مظنون به قتل در مراسم سوگواری

تنها مظنون پرونده قتل در بوستان مشیریه تهران که متواری بود در مراسم ختم عمویش توسط پلیس شناسایی و بازداشت شد.

بازداشت مظنون به قتل در مراسم سوگواری

ی​ک ماه‌ و‌نیم پیش دو پسر جوان برای تفریح به بوستان مشیریه تهران رفته بودند که مورد حمله افراد مهاجم قرار گرفتند که یکی از آنها به قتل رسید و دوست او زخمی شد.

در جریان تحقیقات پلیسی سرانجام رد پسری ۲۳ساله در این ماجرا به دست آمد و او عصر دوشنبه در مراسم سوگواری عمویش در تهران بازداشت شد و دیروز به شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران انتقال یافت و گفت: چهار سال قبل از روی سرخوشی با دوستانی ناباب رفیق شدم و پایم به یک گروه سارق که از خانه‌ها سرقت می‌کردند باز شد.

بعد از دستگیری‌ام با آنها به رد مال و سه سال حبس محکوم شدم. خانواده‌ام رد مال را پرداخت کردند و یک سال قبل حبسم تمام و آزاد شدم اما دوستان خلافکارم دست از سرم برنداشتند.

بوستان مشیریه پاتوقم بود که با دوستانم آنجا می‌رفتم اما مقتول و دوستش را تا به حال ندیده بودم. با چند نفر اختلاف و درگیری حتی برسر ردمال و سرقت و کری‌خوانی داشتم و گمان می‌برم آنها به قصد انتقام‌گیری به دروغ مرا وارد ماجرای این قتل کردند، قاتل نیستم و اشتباهی بازداشت شدم.

 امیرحسین علیمردان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت‌: مظنون پرونده در حالی منکر قتل است که شاهدان او را به‌عنوان عامل حمله مرگبار معرفی کردند که تحقیقات از او ادامه دارد.

منبع: جام جم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها