جوان آبادانی پس از قتل زن عمویش در خانه شان به سراغ پلیس رفت

جوان 27 ساله پس از درگیری با پسر عمویش زن عموی 45 ساله اش را با ضربات چاقو در منطقه دهکده بریم آبادان به قتل رساند.

جوان آبادانی پس از قتل زن عمویش در خانه شان به سراغ پلیس رفت

ساعت 17:00 روز دوشنبه 16 بهمن ماه در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره  قتل  در منطقه دهکده بربم آبادان، سریعا ماموران کلانتری 11 ولیعصر آبادان به همراه مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی وبازپرس ویژه قتل به محل اعزام شدند.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، ابتدا  درگیری خانوادگی  بین 2 پسر عمو درون خیابان در منطقه دهکده بریم صورت گرفت که پس از این درگیری پسر 27 ساله زن عمویش را درون خانه با ضربات چاقو به قتل رساند واز محل متواری شد که با رایزنی های صورت گرفته شده قاتل پس از 3 ساعت از وقوع این جنایت خودش را تسلیم پلیس کرد.

قاتل در بازجویهای اولیه عنوان میکند با خانواده عمویش بر سر یک ملک مشترک سال های اختلاف داشتند که روز حادثه با پسر عمویش مجددا درون خیابان دهکده بریم درگیر شدیم که زن عمویم با یک سنگ بزرگ به سرم ضربه ای زد و من بیهوش شدم.

قاتل گفت:  پس از به هوش آمدن جنون آنی به من دست داد و دیگر فکرم کار نمی کرد و با یک چاقو وارد خانه عمویم که با ما دیوار به دیوار بود شدم و او را به قتل رساندم.

قاتل گفت : پس از قتل دچار عذاب وجدان میشوم و خودم را تسلیم پلیس شدم.

اوگفت : تا کنون حتی سر یک مرغ را نبریدم و از مرگ حیوانات نیز ناراحت میشدم اینکه چگونه دست به این جنایت زده ام خودم هم نمیدانم و شوکه هستم  و از اینکه زن عمویم را به قتل رساندم بسیار پشیمانم.

متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    من هم از اینکه شما زن عمویت را کشته ای شرمنده و پشیمانم!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها