پسر ۱۹ ساله‌ در کرمانشاه جان پدرش را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری جوان ۱۹ ساله ای خبر داد که با شلیک گلوله پدر ۴۸ ساله اش را به قتل رسانده بود.

پسر ۱۹ ساله‌ در کرمانشاه جان پدرش را گرفت

سرهنگ علیرضا دلیری در این خصوص اظهار کرد: پس از وقوع قتل مردی میانسال در شهرک دولت آباد کرمانشاه که با شلیک گلوله جانش را از دست داده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۵ دولت آباد در تحقیقات ابتدایی خود دریافتند شلیک گلوله و قتل توسط پسر ۱۹ ساله فرد مقتول صورت گرفته و پس از آن نیز متواری شده است.

دلیری خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه و با انجام کارهای اطلاعاتی خود توانستند پس از گذشت تنها ۹ ساعت از وقوع جنایت، فرد قاتل را در حوالی منزلشان دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به  قتل پدرش به وسیله شلیک گلوله اعتراف و انگیزه اش را از این کار خشم ناشی از اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، دلیری با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری از قاتل، گفت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات از فرد قاتل ادامه دارد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • مادر
    3

    باید این روحیه فراگیر شود تا پدری روی کره زمین نماند

    نظرات شما -
    • پدر
      1

      میشه بفرمائید علت کینه شما از پدرتان چیست ؟

    • ناشناس
      0

      دنیا رو بدون مامان و بابام نمیخوام

    • 📜
      0

      به مادر ناشناس ، شک نکنید که عذاب جهنم هم برای قاتل و هم کسی که تشویق به قتل را آرام ، آرام انجام می‌دهد و خودش را به ندانم کاری می‌زند ! !

    • به ابلهی که خود را مادر می‌داند !
      0

      به خداوندی خدا قسم همان فرزندی که به خاطرش اسم مادر را یدک میکشی ، بلای جانت خواهد شد ، اگر نه جهنم ابدی را مطمئن باش !

    • 📃
      0

      از تعداد نظردهندگان و مثبت منفی زنندگان مشخص شد که بیشتر بازدیدکنندگان این سایت حتی از پدر یا شوهر خود کینه به دل دارند ! بسیار متأسفم که عاقبت این کینه ها به قتل و جهنم ختم نشود .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها