تماس زنی با پلیس جان شوهرش را نجات داد

زن جوان که سه روز از شوهرش بی‌خبر بود با پلیس تماس گرفت و همین موضوع، جان وی را از مرگ نجات داد. این در حالی است که دو همکار این مرد بر اثر گازگرفتگی جان باخته بودند.

تماس زنی با پلیس جان شوهرش را نجات داد

سرهنگ سید علی میر احمدی جانشین انتظامی استان سمنان گفت: خانمی از مشهد مقدس با پلیس تماس گرفت و اظهار داشت که همسرش و دو نفر از همکاران وی که از پیمانکاران یک شرکت راهسازی بوده و در شهمیرزاد حضور داشتند از سه روز قبل تلفن خود را پاسخ نمی‌دهند.
وی با بیان اینکه این موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان مهدیشهر و استان سمنان قرار گرفت، افزود: در تحقیقات مشخص شد که سه نفر از پیمانکاران در منزلی در شهمیرزاد حضور دارند.

بعد از حضور مأموران انتظامی در منزل مسکونی مشخص شد که افراد داخل خانه هستند اما در را باز نمی‌کنند بنابراین این فرضیه پدید آمد که امکان دارد حادثه‌ای برایشان رخ داده باشد.
 میراحمدی با بیان اینکه در نهایت ورود به خانه انجام و مشخص شد که دو نفر از همان افراد در دم به‌دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست داده‌اند، افزود: فقط همسر خانمی که با پلیس تماس گرفته بود، دارای علائم حیاتی بود.

وی با بیان اینکه این فرد با تلاش‌های کادر درمانی نجات پیدا کرد، افزود: گازگرفتگی علل فوت دو جوان دیگر در این منزل مسکونی اعلام شد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    خب زین پس می دونیم که نباید گذاشت تا 3 رووووووز!!!!! ندونست همسر کجاست و چه می کند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها