حریق در دودکش یک رستوران / فوت ۳ نفر از اعضای یک خانواده در پی مسمومیت با گاز

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حریق در دودکش یک رستوران و فوت سه نفر از اعضای یک خانواده در پی مسمومیت با گاز خبر داد.

حریق در دودکش یک رستوران / فوت ۳ نفر از اعضای یک خانواده در پی مسمومیت با گاز

محسن بگدلی اظهار کرد: حریق چربی‌های انباشته شده دودکش یک رستوران واقع در بلوار دانشگاه اصفهان ساعت ۲۲:۳۰ رروز گذشته(سه‌شنبه نوزدهم دی) به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی گزارش شد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان از ایستگاه شماره سه به محل حریق اعزام شدند، افزود: مأموران اعزامی این سازمان قبل از سرایت شعله به دیگر نقاط رستوران، حریق را اطفا کردند.

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: طی درخواست همکاری عوامل اورژانس شهر مبنی بر پاسخگو نبودن اعضای یک خانواده و درخواست باز کردن درِ منزل مسکونی ساعت ۲۳:۳۵ روز گذشته(سه‌شنبه نوزدهم دی) بلافاصله اکیپ‌های ایستگاه‌های ۲۷ و یک به محل حادثه اعزام شدند.

بگدلی با بیان اینکه این حادثه در خیابان سپه رخ داده بود، افزود: پیش از رسیدن اکیپ اعزامی در محل، درِ طبقه اول از ساختمان دو طبقه باز شده بود و مشخص شد که سه نفر از اعضای یک خانواده شامل سه زن ۲۱، ۵۲ و ۵۸ ساله در پی احتمال مسمومیت با گاز CO (با توجه به شواهد موجود) جان خود را از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: شهروندان همواره نسبت به رعایت نکات ایمنی مربوط به وسایل گرمایشی اماکن خود حساسیت بیشتری داشته باشند.

منبع: ایمنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها