دستگیری مرد شیطان صفت در البرز

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری مرد شیطان صفت که با پوشش مسافرکش اقدام به سوار کردن خانم‌های جوان در ماهدشت کرج نموده و آنها را تحت اذیت و آزار قرار می‌داد، خبر داد.

دستگیری مرد شیطان صفت در البرز

سردار حمید هداوند گفت: در پی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و بیان این موضوع که راننده یک دستگاه خودرو پراید در پوشش مسافرکش اقدام به سوار کردن بانوان جوان منطقه ماهدشت کرده و این افراد را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهد، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار مشترک ماموران کلانتری ۲۶ ماهدشت و پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان کرج قرار گرفت‌.
وی افزود: ماموران با بررسی دقیق‌تر پرونده متوجه شدند که یکی از سوژه‌های متهم نیز به دلیل استرس‌های ناشی از اقدام این مرد شیطان صفت در حین فرار به روی زمین افتاده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است.
هداوند بیان کرد: پس از پایان تحقیقات مقدماتی ماموران، با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و در عملیاتی ضربتی این شیاد را دستگیر کردند.
وی بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس ، تا کنون چهار نفر از مورد آسیب دیدگان متهم شناسایی شده اند.

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در البرز

دستگیری مرد شیطان صفت در البرز

جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی این استان، ۳۲ هزار لیتر نفت گاز قاچاق از یک تریلر حامل سوخت کشف شد.
سرهنگ "محمد نادربیگی" افزود : ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی استان در حال گشت زنی به یک دستگاه تریلر تانکدار در محور کرج- قزوین محدوده کمالشهر مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر می کنند.
وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد تریلر دارای ۳۲ هزار لیتر نفت گاز قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال است که بلافاصله تریلر توقیف و به پلیس اقتصادی استان البرز منتقل شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: پس از تکمیل پرونده متهم این پرونده به همراه کالای قاچاق تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری ۲ اوباش درکرج

دستگیری مرد شیطان صفت در البرز

فرمانده انتظامی کرج از شناسایی و دستگیری ۲ اراذل و اوباش در منطقه عظیمیه این شهرستان خبرداد.

سرهنگ "پیمان گودرزی" بیان کرد: در پی دریافت اخبار مردمی مبنی بر قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی توسط ۲ نفر از اراذل و اوباش سطح دار شهرستان کرج در منطقه عظیمیه ، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ رسالت قرار گرفت.
وی افزود: با حضور واحد انتظامی در محل اعلام شده، علی رغم اخطار واحد گشت و دعوت متهمان به آرامش، اما این اوباش با سلاح سرد با حرکات جنون آمیز اقدام به حمله ور شدن به شهروندان و ماموران کردند، در این حین با توجه به در خطر بودن جان شهروندان، ماموران وارده عمل شده و با بکارگیری قانون استفاده از سلاح ، متهمان را زمین گیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان اظهار کرد: پلیس در برخورد با اوباش هیچگونه مماشاتی نداشته و در این خصوص، پرونده متهمان به صورت ویژه پیگیری و سریع به مرجع قضایی معرفی می شوند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    2اوباش !

  • ناشناس
    2

    بالاخره اسم این کار عمل شیطانیست یا جهاد فرزند اوری ؟

  • ناشناس
    0

    من با دیدن این اخبار استرس می‌گیرم حتی تیترشون رو می‌خونم استرس می‌گیرم
    اگه میشه از این اخبار نگذارین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها