جزییات رسیدگی به 2 پرونده قاچاق سوخت در زاهدان

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از جریمه بیش از 31 میلیارد ریالی قاچاقچیان سوخت در 2 پرونده خبر داد.

جزییات رسیدگی به 2 پرونده قاچاق سوخت در زاهدان

منصور انصاری اظهار کرد: شعبه چهارم و هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان، 2 پرونده قاچاق سوخت را به میزان 36 هزار و 14 لیتر گازوئیل به ارزش 36 میلیارد ریال رسیدگی کردند.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: پرونده حمل 23 هزار و 508 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش هشت میلیارد و 801 میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زاهدان بررسی شد.

انصاری گفت: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت های کشف شده، متهم را به پرداخت 17 میلیارد و 602 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری پیرامون پرونده فروش سوخت قاچاق به میزان 12 هزار و 506 لیتر به ارزش چهار میلیارد و 710 میلیون ریال گفت: این پرونده در شعبه هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان بررسی شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده اتهام انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت 9 میلیارد و 420 میلیون ریال جزای نقدی و برای بهای مال تلف شده چهار میلیارد و 710 میلیون ریال و در مجموع متهمان این 2 پرونده به پرداخت 31 میلیارد و 732 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

به گفته انصاری، فرماندهی هنگ مرزی و شرکت پخش فرآروده های نفتی زاهدان این میزان سوخت را در بازرسی از یک دستگاه خودرو و تراکنش کارت سوخت کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها