زورگیری مرد موتورسوار با چاقوی ترسناک در کهریزک

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق زورگیر در کهریزک خبر داد.

زورگیری مرد موتورسوار با چاقوی ترسناک در کهریزک

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در این‌باره گفت: به دنبال وقوع چند فقره زورگیری در روزهای اخیر در محله کهریزک، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار ماموران کلانتری ۱۷۰ فرماندهی انتظامی شهرری قرار گرفت و در همین راستا نیز گشت‌زنی‌های ماموران افزایش یافت.

 وی ادامه داد: ماموران در حال گشت‌زنی بودند که سرانجام در ۲۵ دی ماه امسال ماموران کلانتری به یک موتورسوار مشکوک شده و برای بررسی و تحقیقات وی را متوقف کردند. موتورسوار مذکور که مدرکی دال بر مالکیت وسیله نقلیه خود نداشت با دیدن ماموران سعی در فرار داشت در این امر ناکام ماند. همچنین ماموران در جریان بازرسی از وی متوجه وجود یک قبضه چاقوی غیرمتعارف در جیب این فرد شدند. در نهایت نیز متهم به همراه موتورسیکلت و چاقویی که در جیب خود پنهان کرده بود به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد تحت بازجویی قرار گرفت اما در ابتدا منکر اتهامات شده و سعی کرد با توضیحات گمراه کننده پرونده را به مسیر دیگری بکشاند اما زمانی که با پنج تن از شاکیان پرونده مواجه شده و از سوی آنان مورد شناسایی قرار گرفت، ناگزیر لب به اعتراف بازکرد و به به جرم خود مبنی بر سرقت و زورگیری با سلاح سرد، اعتراف کرد.

طرهانی از تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده خبر داد و گفت:‌ با اعترافات متهم و شهادت شاکیان، پرونده ای برای متهم تشکیل و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی مالباختگان دیگر نیز همچنان درحال انجام است.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها