زورگیری خشن از مرد جوان جلوی بانک در کهریزک

فرمانده انتظامی شهرسیتان ری از دستگیری 2مرد جوان که اقدام به سرقت با تهدید سلاح سرد می کردند، خبر داد و گفت: متهمان به 4 فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کردند.

زورگیری خشن از مرد جوان جلوی بانک در کهریزک

سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهارداشت: در پی وقوع  سرقت  به عنف در هفته های اخیر در محله "کهریزک" رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا  سارقان  در دستور کار تیم عملیات کلانتری  170  این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده سریعاً در دستور کار ماموران کلانتری آن محل قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند آغاز شد که سرانجام روز گذشته ساعت 12 عوامل گشت نامحسوس کلانتری در حال پوشش دهی نقاط مورد نظر بودند که 2 مرد جوان را با یک دستگاه موتور سیکلت، در حال سرقت از فردی که از بانک به بیرون آمده بود را مشاهده کردند.

سرهنگ طرهانی گفت: ماموران سریعاً در یک عملیات پلیسی، نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند؛ سارقان نیز به محض رویت ماموران با موتور سیکلت در خلاف جهت خودروها اقدام به فرار  نمودند.

آن مقام انتظامی افزود: عوامل کلانتری با اقدامات پیش دستانه و آمادگی هر چه تمام تر سارقان را در یک  تعقیب و گریز  زمین گیر و دستگیر کردند و از آنان یک قبضه سلاح سرد (چاقو) و 500 میلیون ریال وجه نقد که از مالباخته سرقت کرده بودند نیز کشف و به همراه متهمان به کلانتری انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهمان 34 و 35 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 4 فقره سرقت مشابه معترف شدند.

طرهانی در پایان خاطر نشان کرد: پرونده قضائی برای متهمان تشکیل و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها