بازداشت زورگیران خشن با شلیک پلیس در نارمک

سرهنگ امیرهوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 3 زورگیر محله نارمک حین زورگیری از شهروندان خبر داد و گفت : متهمان به 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

بازداشت زورگیران خشن با شلیک پلیس در نارمک

 سرهنگ  امیرهوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در پی افزایش سرقت به روش  زورگیری  و  تهدید با سلاح سرد  در محدوده نارمک دستگیری سارقان در دستور کار عملیات کلانتری 127 نارمک قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی ساعات تردد سارقان را شناسایی و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند افزود: حین گشت زنی در محله نارمک 3 نفر از زورگیران را سوار بر 2 دستگاه موتور لاکی مشاهده که به سمت یکی از شهروندان مراجعه و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت کردند که سریعا ماموران وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی با استفاده از قانون بکارگیری سلاح هر 3 متهم را دستگیر شدند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان 2 قبضه سلاح سرد کشف و متهمان در تحقیقات اولیه با توجه به شواهد و ادله موجود به جرم خود و زورگیری در محله نارمک و 10 فقره سرقت مشابه معترف شدند.

سرهنگ امیری با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها