زورگیران مخوف در کمند آتش پلیس

شرور سابقه داری که تحت تعقیب پلیس بود هنگام زورگیری از شهروندان در محاصره نیرو‌های انتظامی قرار گرفت و درحال فرار از چنگ قانون به همراه همدستش در کمند آتش گلوله افتاد.

زورگیران مخوف در کمند آتش پلیس

عصر پنجم آبان نیرو‌های اطلاعات و امنیت عمومی کلانتری پنجتن مشهد از طریق منابع و مخبران محلی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد یکی از زورگیران خطرناک و سابقه دار به همراه همدست موتورسوارش قصد زورگیری از یک جوان را دارند.

ماموران انتظامی با شنیدن نام «محسن-ز» دریافتند که او همان شرور مخوف است که با دستور قضایی تحت تعقیب قرار دارد بنابراین با دستور سرهنگ جعفرخانی رئیس کلانتری پنجتن بلافاصله گروهی ورزیده از عوامل انتظامی عازم طبرسی شمالی ۵۹ شدند و محل مذکور را به محاصره درآوردند.

درهمین هنگام زورگیر ۳۵ ساله با دیدن ماموران انتظامی دشنه نیم متری خودرا از غلاف بیرون کشید و با هجوم به سمت نیرو‌های انتظامی روی ترک موتورسیکلت همدستش پرید تا از صحنه جرم بگریزند.

این گزارش حاکی است عوامل اطلاعات و امنیت عمومی کلانتری هم که اوضاع را این گونه دیدند برای حفظ جان شهروندان عبوری از شلیک مستقیم خودداری کردند و درحالی به تعقیب موتورسواران فراری پرداختند که آن‌ها به اخطار‌های قانونی و فرمان‌های ایست هم توجهی نمی‌کردند و همچنان با سرعت وحشتناکی در کوچه و پس کوچه‌های اطراف می‌گریختند تا این که بالاخره در خیابان زوار ۲۰ به کمند پلیس افتادند ویکی از افسران انتظامی به سوی موتور سیکلت آتش گشود.

باوجود این بازهم شرور تحت تعقیب و همدستش به فرار ادامه دادند تا این که با اصابت برخی از گلوله‌ها به ناحیه لگن وپای موتورسواران فراری، آن‌ها نقش بر زمین شدند.

در این هنگام وقتی نیرو‌های انتظامی قصد کمک به مجروحان را داشتند دوباره شرور تحت تعقیب به سوی ماموران قمه کشید تا با پای زخمی فرار کند.

این درحالی بود که بنزین از باک سوراخ شده موتورسیکلت روی زمین سرازیرشده بود و هر لحظه امکان داشت حادثه تلخی روی دهد.

دراین شرایط ماموران ابتدا موتورسیکلت را از مجروحان دور کردند، ولی همدست ۱۸ ساله شروربا استفاده از همین فرصت، به پشت بام یکی از منازل اطراف گریخت تا این گونه خود را از کمند آتش برهاند، اما نیرو‌های ورزیده پلیس در اقدامی هماهنگ و ضربتی او را از پشت بام پایین کشیدند و تحویل امداد گران اورژانس ۱۱۵ دادند.

بنابر این گزارش، با انتقال زورگیران به بیمارستان شهید هاشمی نژاد، تحقیقات درباره شرور مخوف در حالی آغاز شد که از وی یک قوطی افشانه فلفل نیز هنگام دستگیری کشف و ضبط شد. بررسی‌های مقدماتی نشان داد که حتی تصویر وی درسال ۹۳ پس از اقدام به گوشی قاپی در صدا و سیمای استانی پخش شده است.

همچنین وی سوابقی درباره سرقت در معابر و زورگیری گوشی دارد و به اتهام آدم ربایی و جرایم دیگر نیز تحت تعقیب بود و قرار دعوا‌های بسیاری را در منطقه محل سکونت خود هدایت کرده است!

به همین خاطر و با تاکید ویژه سرهنگ احمد نگهبان رئیس پلیس مشهد تحقیقات گسترده نیرو‌های دایره اطلاعات و امنیت عمومی کلانتری به سرپرستی ستوان مرادی افسر پرونده برای ریشه یابی جرایم احتمالی دیگر زورگیران مخوف درحالی آغاز شده است که برخی از شاکیان مدعی بودند به خاطر ترس از کینه توزی‌های شرور خطرناک ۳۵ ساله جرئت لو دادن یا شکایت از وی را نداشتند.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محسن دهقانی پیشه
    0

    یه زمانی مجرد بودم و جوان هیکلم ورزیده و قد بلند بهم میگفتن محسن بی مخ تمام ساکنان هشتگردو گلشهرو حصارک بالا پایین مهرشهر و علی اباد ازم حساب میبردن جلو پام زانو میزدن خیلیها برا دفعه اول منو میدیدن خودشانو خیس میکردن تا اینکه سر یه درگیری با پلیس سال 81 از ناحیه پا زخمی شدم الان چپوچپو راه میرم همه بهم میگن اغاسی دیگه کسی ازم نمی ترسه دیگه حساب نمیبره حتی جواب سلامم نمیدن اخر گنده بازی اینه نگن بچه جون اینکارارو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها