صدور کیفرخواست سارقان سریالی خانه های قم

رئیس کل دادگستری استان قم از پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست برای اعضای یک گروه سه نفره سارقان سریالی منازل قم خبر داد.

صدور کیفرخواست سارقان سریالی خانه های قم

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری روز یکشنبه از پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست برای اعضای یک گروه سه نفره سارقان سریالی منازل قم خبر داد و اظهار داشت: این گروه با شکستن قفل و درب منازل و با استفاده از سلاح سرد چاقو، شبانه با خودروهای دارای پلاک تقلبی اقدام به سرقت می‌کردند و متهم به  ۸ فقره سرقت تعزیری و ۵ فقره سرقت حدی هستند.

وی با بیان اینکه با شکایت مالباختگان درخصوص سرقت منازل در قم با مشخصات یکسان، تحقیقات در شعبه ۲۲ دادیاری و ۹ بازپرسی آغاز شد، گفت: با تحقیقات فنی و صدور دستورات قضایی متهمان که از یکی از استان‌های غربی کشور بودند، در شهریور امسال با خودروی تیبا ۲ پلاک جعلی در اتوبان تهران قصد عزیمت به قم برای سرقت از منازل را داشتند که شناسایی و طی یک عملیات به دام مأموران پلیس آگاهی افتاده و دستگیر شدند.

وجه نقد و ارز، طلا، سکه و جواهرات، ساعت، قالیچه ابریشم، دوربین عکاسی و زعفران  از مواردی بود که از منازل شاکی‌ها توسط این متهمان به سرقت رفته بود و در بازسازی صحنه جرم به سرقت‌های متعدد خود و فروش اموال مسروقه به دلال‌ها و مالخرها در شهر تهران و دیگر شهرها اعتراف کردند.

رئیس کل دادگستری قم با اعلام اینکه پرونده به همراه کیفرخواست برای رسیدگی و صدور رأی به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد گفت: در سال‌جاری ۲ فقره اجرای حد سرقت پس از قطعی شدن حکم و انجام تشریفات قانونی در اجرای احکام دادسرای قم اجرا شده‌است.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حاعری
    0

    سلام دزدان برای چندمین بار دستگیر می شوند وبا یک ضامن دوباره آزاد می شوند چرا قوه قضا ئیه محکومین را با بعد از چند روز زندانی باوثیقه آزاد می کنند وقتی جان ومال مردم در خطر چرا سهل انگاری می شود؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها