شلیک 5 گلوله به زن متاهل بخاطر آبروی طایفه

پسر جوانی که 5سال پیش بخاطر آبروی طایفه شان در آبادان دست به قتل دخترعمویش زد و خودش را تسلیم پلیس کرده بود هم اکنون آزاد است.

شلیک 5 گلوله به زن متاهل بخاطر آبروی طایفه

ساعت 2 ظهر 26 خرداد ماه سال1397 ماموران کلانتری 18 ذوالفقاری آبادان در جریان  تیراندازی  مرگبار به زن جوانی در منطقه 30متری ذوالفقاری این شهرستان قرار گرفتند که تیمی از ماموران برای تحقیقات ویژه در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در محل مشاهده کردند زن 20 ساله ای از ناحیه سر و صورت هدف گلوله تفنگ شکاری قرار گرفته است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان همراه قاضی کشیک  قتل  در صحنه جرم حاضر شدند و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که پسر عموی قربانی این جنایت  با در دست داشتن تفنگ شکاری وارد خانه دخترعمویش شده و با شلیک 5 گلوله در برابر چشمان شوهر این زن جوان دست به قتل زده است.

هنوز دقایقی از وقوع جنایت نگذشته بود که پسر جوانی با در دست داشتن تفنگ شکاری پای در کلانتری 18 ذوالفقاری آبادان گذاشت و خود را قاتل دخترعمویش معرفی کرد.

پسر جوان با اعتراف به قتل دختر عمویش گفت: دختر عمویم با رفتارهایش باعث بی آبرویی طایفه مان شده بود به همین خاطر تصمیم قتل او گرفتم و پس از تیراندازی مرگبار خودم را تسلیم پلیس کردم.

بنا به این گزارش، هیچ شکایتی از عامل این جنایت در آن زمان طرح نشد و قاتل پس از گذراندن جنبه عمومی جرم از زندان آزاد گردید.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    19

    ای درود به شرفت

  • ناشناس
    1

    زن‌های بی‌غیرت یاد بگیرند
    اگر هر زنی مردی را که خیانت میکرد می‌کشت امروز این همه خیانت مردان عادی نمی‌شد
    یاد بگیرید و از حقتون دفاع کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها