قتل مسلحانه 2 برادر توسط مرد همسایه

دو برادر اهوازی با شلیک های مرد همسایه در محله آخر آسفالت اهواز به قتل رسیدند و قاتل فراری است.

قتل مسلحانه 2 برادر توسط مرد همسایه

ساعت 13:30 دقیقه روز چهارشنبه 29 آذر ماه سال جاری، در پی وقوع دو فقره قتل عمد در یکی از محله های کلانشهر اهواز، بلافاصله کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی استان خوزستان و بازپرس ویژه قتل به محل وقوع حادثه حاضر شدند که مشاهده کردند 2 پسر جوان که با یکدیگر برادر بودند با  سلاح جنگی  در مقابل منزلشان مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و به کام مرگ فرو رفتند.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی قاتل که از همسایگان 2 برادر بود را شناسایی و تیم جنایی اطلاع پیدا کردند که عامل جنایت بخاطر شستن خودرو با 2 برادر درگیر شده و سپس با اسلحه دست به قتل زده است.

در همین راستا رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان سرهنگ سیروس دریکوند ضمن تأیید این خبر گفت: قاتل شناسایی شده و  دستگیری  وی و کشف سلاحی که جنایت با آن صورت گرفته  به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی خوزستان قرار دارد.

 دریکوند در پایان اظهار داشت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و با هماهنگی بازپرس ویژه قتل در حال رسیدگی می باشد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • محمد
    0

    به نظرم همه اینا برمیگرده به ضعف قانون و یا اجرای ضعیف قانون من خودم چندین مرتبه شاهد بودم وقتی تز یه مردم ازار یا لاتی شکلایت میشه بعد کلی دوندگی طرف رو حتی بدون گرفتن یک تعهد ازاد میکنن و بعدش ازار اذیت اون لات بیشتر از همیشه میشه درسته فعل انجام کار رو هیچ وقت تایید نمیکنم اما بعضی که استانه تحمل شون کمه تصمیم میگیرند این کار غلط رو انجام بدن ای کاش نیروی انتظامی و خصوصا قوه قضایی مجازات بازدارندگی قوی تری به ارازل و اوباش داشته باشن که حقوق شهروندان خصوصا اونایی که سر به زیر و اجتماعی و ادم های اروم با فرهنگی هستن ضایع نشه .

  • محمد بن حسین
    0

    سلام علیکم
    ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار مرحومین و با توکل به ذات احدیت انشاالله هر چه زودتر قاتل دستگیر و به مجازات برسد.
    ضمنا به تهیه کننده خبر فوق توصیه میکنم در تهیه و ثایپ خبر دقت چون در شروع فقره را ذکر ولی دو جا مانده است.دو فقره صیحح میباشد.

  • ali
    0

    اگه پلیس طوری باشه که مردم بهش امیدوار باشن اینطوری نمیشه ...اگه این برادرا میدونستن که پلیس بدادشون میرسه به پلیس میگفتن در حالیکه به پلیس بهیچ عنوان امیدی نیست تا زنده ای میگن برو شکایت کن دویست سال هم بدو دنبالش اونم بشرطیکه تورو کشته باشه و مدرک داشته باشی آخرشم هیچ
    نیروی انتظامی پر خرج و نا کارآمده یه مرزبانیش
    خوب بود اونم که دیگه هیچ کاری نمیکنه و‌کشورو پر افغانی کرده
    خیلی از ابن جنایت ها بدست افغانیا انجام میشه

  • مریم
    0

    باید سریع حکم قصاص اجرا بشه باهمون اسلحه بدست خانواده دوجوان مقتول، قاتل کشته بشه، درهمان محل جنایت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها