حکم اعدام برای مرد ثروتمند به جرم تجاوز به دختر جوان

مرد میانسال که متهم است با فریب دختر جوان او را به خانه‌اش کشانده و آزار داده، پس از محاکمه دوباره در دادگاه کیفری به اعدام محکوم شد، متهم در جریان تحقیقات و محاکمه منکر این اتهام شده است.

حکم اعدام برای مرد ثروتمند به جرم تجاوز به دختر جوان

ماجرای این پرونده به شهریور سال گذشته برمی‌گردد. دختر ۲۲ساله قصد داشت از سر کار به مطب پزشکی برود که مقابل ایستگاه مترو، سعید با خودروی بی‌ام‌دبلیو مقابلش توقف کرد و توانست شماره دختر جوان را بگیرد.

این آشنایی چند ساعت بعد به خانه سعید در شمال تهران کشیده شد و روز بعد با شکایت دختر جوان، سعید به اتهام تجاوز به عنف تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد.

دختر جوان در شکایت خود گفت: «وقتی از مطب بیرون آمدم مرد بی‌ام‌دبلیو سوار دوباره مقابلم ظاهر شد. می‌خواستم تاکسی‌اینترنتی بگیرم اما گوشی‌ام شارژ نداشت.
سعید از من خواست سوار ماشین شوم و گوشی‌ام را شارژ کنم اما شارژر گوشی‌ام را نداشت، بعد مقابل خانه‌ای توقف کرد و خواست به خانه برویم و گوشی را شارژ کنیم. در آنجا آبمیوه‌ای به من داد که بعد از خوردن آن حالم بد شد. او مرا به اتاق‌خواب برد و بدون توجه به التماس‌هایم آزار داد.»

سعید هم در تحقیقات منکر این ادعا شد و گفت: «دختر جوان خودش آن روز به من شماره داد و به زور شماره نگرفتم. وقتی گفت شارژر می‌خواهد او را به خانه بردم و چند شارژر به او دادم اما به گوشی‌اش نخورد. بعد هم بیرون آمدیم و به خانه مادرم رفتیم.

او پایین ماند و من به خانه رفتم و بعد از چند دقیقه برگشتم. دختر جوان ادعا کرد گوشواره گران‌قیمتش در خانه گم شده اما من در خانه گوشواره‌ای ندیدم. بعد رفتنش از من به اتهام تجاوز شکایت کرد.

او چند بار از ماشین من پیاده و سوار شد و اگر می‌خواست فرار کند راحت می‌توانست این کار را انجام دهد و به زور او را با خود همراه نکردم.

اگر به او تجاوز کرده بودم، به مقابل خانه مادرم نمی‌رفتم که آدرس همه جا را یاد بگیرد. حتی من از عابربانک پول گرفتم و به او دادم تا برای رفتن به خانه دربست بگیرد.

این ادعاهایم توسط دوربین‌ها ثبت شده و ساعت برداشت پول از بانک هم مشخص است. اتهام آزار و اذیت این دختر را قبول ندارم. حتی وقتی به خانه‌ام رفتیم، با هم ارتباط نداشتیم.»

 پس از رسیدگی به این پرونده، قضات شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران حکم به اعدام سعید دادند. در ادامه با تلاش وکلای او، حکم در دیوان عالی کشور نقض شد و برای رسیدگی دوباره به دادگاه بازگشت. در جلسه رسیدگی دوباره به این پرونده، دختر جوان مجدد شکایت خود را مطرح کرد و گفت: حاضر به بخشش متهم نیستم. 

سعید هم منکر آزار و اذیت این دختر شد و گفت: در این یک سالی که در زندان هستم، موهایم سفید شد و قرص مصرف می‌کنم. بی‌گناه هستم و این دختر را آزار ندادم و ادعایش را قبول ندارم.

پس از دفاعیات وکلای متهم، قضات دادگاه وارد شور شده و سعید را دوباره به اعدام محکوم کردند.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • کاوه
    2

    با یک آزمایش ساده DNA همه چیز روشن میشد. نیاز نبوده بکسال در زندان بماند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      کل داستان مسخره است ربطی به آزمایش dna نداره،
      مگه دختره توی بیابان گیر کرده بوده که سوار ماشین بی ام و بشه؟
      دختره میگه وقتی رفتیم توی خونه بهم آبمیوه داده نه بیرون از خونه، مگه خونه خاله بوده که میرفته، گوشیش رو شارژ کنه. فقط برای سواستفاده مالی شکایت کرده.فقط

    • فدایی رهبر
      1

      DNA چه ربطی به این مسئله داره پسر جان

  • ناشناس
    0

    اگر این دختر مجرد بوده در پزشکی قانونی دوشیزه بودن و اینکه چه زمانی مورد رابطه قرار گرفته مشخص میشه
    اونقدر ها هم شهر هرت نیست که هر کس تهمت بزنه و قانون متوجه نشه
    تجاوز به دختر تا یک ماه قابل تشخیصه
    همین که ثابت شده باشه دختر رو فریب داده و به منزلش برده و با او رابطه گرفته محکوم می‌شود

  • ناشناس
    0

    اصلا ما میگیم این دختر نادان، شما که عاقل بودی چرا لکه سیاهی رو تا ابد روی پیشانی این دختر گذاشتی ؟؟ خانواده او چه گناهی دارن که یه عمر با روسیاهی و سرافکندگی زندگی کنن
    مگه وقتی دختر ازدواج میکنه نباید اجازه او رو از پدرش گرفت؟؟
    چرا قانون این مسایل رو روشن نمیکنه؟

  • طمع
    4

    اینکه کار اون مرد مستحق بالاترین کیفر است جای خود ولی اینکه دختر به خاطر نداشتن شارژ تلفن اول سوار ماشین و بعد وارد خانه مرد بیگانه شود نشان دهنده طمع و تمایل قربانی است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      هر مردی که یک ماشین مدل بالا زیر پایش باشه امکان نداره وسوسه نشه و جلوی پای یه خانم ترمز نزنه مخصوصا مردان متاهل پولدار به شدت هوسران و زنباز هستند
      به خدا قسم به قرآن تا به حال چند بار پیش پایم ترمز زدن ولی من اعتنا نکردم در فکر این‌ها جز هوس چیز دیگری تردد نمیکنه نمی‌دونم این دختر با چه عقلی چنین کاری کرده
      از خدا می‌خوام به مردان بیجنبه ثروت نده که این‌ها اگه بال و پر بگیرند یک جامعه رو به بدبختی می‌کشانند

  • ناشناس
    5

    اختمالا شاکی پرستو نبوده این اتفاقات تو ایران عادی شده مردم برای فقر دست به تن فروشی میزنن وکسب درآمد میکنن

  • محمد
    8

    احتمالا دختر خانم مشکل داشته و جای دیگر کاری کرده و انداخته گردن این بدبخت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      بدبخت بوده دختر جوان رو به راحتی به خونش برده و صفا کرده؟؟؟؟ بدبخت منم که پول ندارم یه زن پنجاه ساله صیغه کنم
      معلوم نیست سر چند نفر این بلا رو آورده که این دفعه گیر افتاده

  • عبدلله
    1

    در اخبار یک سال گذشته این پرونده رو در اخبار دنبال کردم. به نظرم خیلی سخته با وجود روابطی که این روز ها دختر و پسرها دارند بشه نظر داد

  • ناشناس
    3

    احتمالا این مرد زن و بچه داشته و دختر رو با وعده ازدواج فریب داده و به دروغ خود رو مجرد نشون داده اگر پسر بود حکم اعدام نمیدادن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      تجاوز کاری به مجرد و متاهل بودن ندارد حکم اعدام دارد.

  • ناشناس
    1

    به میل خودش سوار شده و تا اون اندازه بی مغز بوده که برای شارژ گوشی به خونه ی یه غریبه رفته یه جای کار می لنگه اینو به اعدام محکوم می کنن اما مرد میانسال که ناپدری بوده به مدت ۵ سال یعنی از ۱۲ سالگی به دختر بیگناه تجاوز کرده الان ۱۷ سالشه تو همین خبر فوری گذاشته بودن الان حکم اعدامش توسط وکیل بی شرف و قاضی از خدا بیخبر شکسته شده دنبال اینن ثابت کنن مرد مشکل روانی داره اگر روانیه چرا به مادر و خواهر خودش تجاوز نکرده اما در این مورد دختر به میل خود سوار شده خونه اش رفته حکم اعدام دادن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شاید رشوه دادن

  • امین
    2

    به این متجاوزین حرومزاده رحم نکنین

    نظرات شما -
    • علی
      0

      اولا اگردختر خوب وحدومرز براش مهم بود سوار تاکسی مبشد نه ماشین چند میلیاردی دختر خانوم رازی بوده پاتنرشه ولی خانه خودومادر یارورو دیده شکایت کرده برای پول مرده بیچاره خودش شکار بوده خبر نداشته میتونست تاکسی دربست بگیره درب منزل یاازعابر بانک پول نقد بگیره باید قضاضی دقت بیشتری کنه ویاخودقاضی هم یه چیزش میشه.

  • ناشناس
    3

    عجب!!! با توجه به مطالب بالا معلوم نیست حرف کدامیک درست است .آنوقت قاضی چطور حکم اعدام صادر کرد؟

  • ناشناس
    0

    خب چرا اعدام بادخترازدواج کند این بهترین است حالاناگفته ها چیه من نمیدانم

  • ناشناس
    0

    عجب قاضی های خزی مشحصه ذختره دام پهن کرذه برا پول یارو .بابا این پولدارا اصلا احتیاج ندارن به این چیزا هزارتا منشی ودم ودستگاه دارن به نظر من دختره دروغ میگع دخترا امروزی همشون دنبال پولن اژ پیره مردم نمیگذرن آخرش یه پول میکنه رضایت میده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها