عاملان شرارت در ایرانشهر زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان شرارت که با تیراندازی سمت شهروند ایرانشهری باعث رعب و وحشت عمومی شده بود، در اقدام ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.

عاملان شرارت در ایرانشهر زمین‌گیر شدند

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: نوزدهم آذرماه در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهر ایرانشهر به سمت شهروندی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با حضور مأموران انتظامی در صحنه و در بررسی و تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو با سلاح کلت به سمت شهروند تیراندازی کرده و از محل متواری شده‌اند که در این تیراندازی شهروند مجروح شده و توسط یگان امدادی به بیمارستان انتقال داده شد.

وی ادامه داد: پلیس به منظور دستگیری عاملان این تیراندازی تحقیقات تخصصی خود را آغاز که مشخص شد عاملین این تیراندازی به روستاهای اطراف متواری شدند. روز گذشته ردپای عامل اصلی این تیراندازی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر به دست آمد و ماموران پلیس عامل اصلی تیراندازی و همدستش را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار جلیلیان با اشاره به این که در بازرسی از منزل متهم یک قبصه سلاح کلت کمری به همراه مهمات جنگی کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود را از ارتکاب این جرم اختلافات قبلی عنوان کرد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها