بازداشت شرور مسلح در چابهار/ مرد جوانی را به گلوله بست

فرد شروری که با تیراندازی و حمله با سلاح سرد به سمت شهروندی در شهرستان چابهار باعث مجروح شدن آن گردیده بود، در اقدام ضربتی و اطلاعاتی پلیس دستگیر شد.

بازداشت شرور مسلح در چابهار/ مرد جوانی را به گلوله بست

سرهنگ احمد ثمره حسینی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع  تیراندازی  به سمت شهروندی در شهرستان چابهار توسط فرد ناشناس که باعث رعب و وحشت عمومی شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط پلیس امنیت عمومی، در نهایت هویت متهم مشخص و در مخفیگاهش  دستگیر  و تعداد یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب از متهم کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تصریح کرد: متهم که پس از انتقال به یگان انتظامی تحت بازجویی پلیس قرار گرفت، با توجه به مستندات ارائه شده چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به تیراندازی به سمت شهروندی به علت اختلافات قبلی اعتراف کرد.

سرهنگ ثمره حسینی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با هر گونه نا امنی در سطح شهرستان تأکید و از خانواده ها و بخصوص سران طوایف خواست تا نظارت بیشتری بر رفتار جوانان خود داشته و آنها را از عواقب سخت حمل انواع  سلاح گرم  و سرد آگاه سازند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها