دستگیری شکارچیان متخلف در سفید کوه

محیط‌بانان پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا در یک مأموریت سخت موفق به دستگیری شکارچیان متخلف و کشف و ضبط دو قبضه سلاح غیر مجاز شده اند.

دستگیری شکارچیان متخلف در سفید کوه

علی سالاروند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، ۲۱ آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک گروه از شکارچیان متخلف که به قصد شکار حیات وحش در تاریخ ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲ به پناهگاه سفیدکوه ازنا وارد شده بودند قبل از هرگونه‌ تخلفی توسط محیط‌بانان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: دو نفر شکارچی متخلف که به قصد شکار وارد پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا شده‌ بودند با هوشیاری محیط‌بانان خدوم این منطقه و قبل از هر گونه‌ تخلفی دستگیر و از آن‌ها دو قبضه  سلاح شکاری  غیر مجاز کشف و ضبط شد.

سالاروند افزود: متخلفین متأسفانه در مقابل محیط‌بان تمرد کرده و اقدام به درگیری با محیط‌بانان می‌کنند که در این درگیری دو نفر از محیط‌بانان توسط متخلفین با پرتاب سنگ به‌شدت دچار  آسیب دیدگی  می‌شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان ضمن تقدیر از محیط‌بانان زحمتکش و وظیفه‌شناس پناهگاه حیات‌وحش سفیدکوه ازنا بیان کرد: این محیط‌بانان پس از  دستگیری  افراد متخلف، جهت درمان به اورژانس بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفته‌اند و همچنین متخلفین نیز جهت سیر مراحل‌ قانونی تحویل مراجع قضایی شده و خوشبختانه با دستور مقام قضایی تا سیر مراحل قانونی روانه بازداشتگاه شدند و به طور قطع با رأی قاطع متنبه خواهند شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها