هلاکت شرور منطقه سراوان معروف به " علی کوچولو "

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری شرور منطقه سراوان معروف به علی کوچولو و همدستش با ماموران پلیس و هلاکت هر ۲ نفر خبر داد.

هلاکت شرور منطقه سراوان معروف به " علی کوچولو "

سردار دوستعلی جلیلیان افزود: این شرور که سوابق جنایی فراوانی از جمله ارتکاب قتل های مسلحانه متعدد، سرقت ها و گروگان گیری مسلحانه، اخاذی، ایجاد رعب و وحشت در سراوان بویژه منطقه گلشن داشت و بارها در فضای مجازی به صورت آنلاین رجزخوانی و با سلاح و مهمات اقدام به تهدید کرده بود و موجب نگرانی و احساس ناامنی در بین مردم شده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
وی افزود:پس از اینکه شرور مسلح موصوف و همدست مسلحش در یک عملیات در محاصره پلیس قرار گرفتند و پلیس قصد دستگیری آنها را داشت، به سمت ماموران آتش گشودند که پلیس با اتخاذ موضع و تاکتیک برتر از خود دفاع و در این تبادل آتش دست برتر آنان موجب هلاکت هر ۲ شرور و ضبط سلاح و مهمات آنان شد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    آفرین

  • محمد
    0

    بنده بشخصه از پلیس در برخورد با این قضیه اشرار قدردانی میکنم و سپاسگذارم اما یه سوال ذهنم رو مشغول کرده که تو گزارش نوشته چندین مرتبه موجب قتل و درگیری مسلحانه و چندین بار ایجاد رعب وحشت کرده پس چرا زودتر از اینها باهاش برخورد نشده چرا پلیس یا قوه قضایه به خلافکاری های جامعه اشراف نداره که قبل انجام و تکرار مکرر شرارت جلوشون گرفته بشه؟!!!

  • فدایی رهبر
    0

    ماشاالله ، خدا قوت

  • کدخدا
    0

    ازینا زیاد داره اونجا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها