نزاع دسته جمعی در یکی از محلات حسن آباد فشافویه/ عاملان درگیری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان ناامنی و نزاع دسته جمعی در حسن آباد فشافویه و کشف دوقبضه سلاح ساچمه زن، خبر داد.

نزاع دسته جمعی در یکی از محلات حسن آباد فشافویه/ عاملان درگیری دستگیر شدند

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح خبر اظهار داشت: در پی وقوع نزاع دسته جمعی در یکی از محلات حسن آباد فشافویه و قدرت نمایی و عربده کشی  و تیراندازی با سلاح ساچمه زن بین  دو نفر از اراذل و اوباش و مجروحیت 2نفر در یکی از روستاهای محدوده حسن آباد فشافویه، رسیدگی به موضوع در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 178 و پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: در ادامه با رصد اطلاعاتی و به کارگیری اقدامات پلیسی 2 نفر از عاملان اصلی این درگیری شناسایی و با ردزنی تخصصی مخفیگاه آنها در یکی از روستاهای اطراف شناسایی و در عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و  از مخفیگاه آنان 2 قبضه سلاح ساچمه زن و 4 فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ طرهانی در پایان خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: پلیس حافظ جان و مال مردم بوده و امنیت و سلامت آنان جزء ماموریت های اصلی سبز پوشان عرصه نظم و امنیت می باشد و کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه و حمل سلاح سرد و گرم امنیت مردم را خدشه دار نماید با واکنش سخت، قانونی و پشیمان کننده پلیس مواجه شده و از شهروندان نیز انتظار است، با گزارش به موقع هرگونه قانون گریزی، پلیس خدمتگزار را در ارتقای احساس امنیت جامعه یاری رسانند.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها