دستگیری ۱۰ نفر از عوامل یک نزاع دسته جمعی در شهرستان میانجلگه

۱۰ نفر از عوامل یک نزاع دسته جمعی در شهرستان میانجلگه، شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری ۱۰ نفر از عوامل یک نزاع دسته جمعی در شهرستان میانجلگه

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام وقوع یک مورد  نزاع و درگیری  در یکی از روستا‌های دهستان غزالی شهرستان میانجلگه، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی فدیشه در محل حاضر شدند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، حدود ۲۰ نفر به علت اختلافات قبلی با استفاده از چوب و سلاح سرد با یکدیگر درگیر شده اند که به دلیل بی توجهی به اخطار و هشدار‌های پلیس، ماموران انتظامی با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و  تیراندازی  هوایی، ۱۰ متهم را دستگیر کردند.

 این مقام انتظامی تصریح کرد: متاسفانه در این نزاع، شش نفر مصدوم و چهار دستگاه وسیله نقلیه توسط طرفین نزاع به صورت عمدی تخریب شد که تلاش‌ها برای شناسایی و  دستگیری  سایر متهمان متواری، ادامه دارد.

 وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، از قاطعیت ماموران انتظامی که با اقدام به موقع از افزایش دامنه نزاع جلوگیری به عمل آوردند، تشکر کرد.

 فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی هشدار داد و گفت: با افرادی که به هر طریقی نظم و امنیت عمومی را برهم بزنند و موجب سلب آسایش شهروندان شوند، براساس قانون، قاطعانه برخورد خواهد شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها