نزاع دسته جمعی در ساوه با سلاح سرد/ ۶ نفر عاملان درگیری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی ساوه با اشاره به وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از محله های این شهرستان گفت: با حضور پلیس ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری دستگیر شدند.

نزاع دسته جمعی در ساوه با سلاح سرد/ ۶ نفر عاملان درگیری دستگیر شدند

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی با اشاره به نزاع دسته جمعی در ساوه اظهار داشت: در پی تماس شهروندان ساوجی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع نزاع و درگیری در یکی از محله‌های شهرستان، بلافاصله مأموران گشت انتظامی کلانتری 13 علوی برای بررسی موضوع به محل وقوع درگیری اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد 4 نفر جوان به دلیل اختلافات قبلی، با 2 شهروند دیگر درگیر و به وسیله سلاح سرد اقدام به ضرب و شتم و مضروب کردن آنها می‌کنند، با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس و در همان تحقیقات ابتدایی عوامل نزاع و درگیری شناسایی و دستگیر شدند. 

عیسی آبادی با اشاره به برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضائی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، اظهار داشت: با حضور به موقع و واکنش سریع مأموران انتظامی ضمن برقراری آرامش در محله، دو نفر از مصدومین به مرکز درمانی منتقل شدند. 

وی با اشاره به معرفی عاملان نزاع و درگیری به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: وقوع چنین نزاع هایی مصداق بارز اخلال در نظم عمومی است و از این رو پلیس برابر قانون با عاملان آن برخورد خواهد کرد. 

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    چرا حضورمقتدرانه پلیس جواب نمی ده هرروز درگیری تیراندازی قتل و... یاباید پلیس به اقتدارخودشک کند یا قوه قضائیه به احکام خود ویا مجلس به قوانین خود وقتی قانون،پلیس،دادگاه بازدارنده نیست یکی از ارکان مشکل دارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها