فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

دستگیری آدم‌ربایان و رهایی گروگان در کمتر از یک ساعت در چابهار

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان اصلی آدم‌ربایی و رهایی گروگان از اسارت با تلاش کارآگاهان پلیس در کمتر از یک ساعت در شهرستان چابهار خبر داد.

دستگیری آدم‌ربایان و رهایی گروگان در کمتر از یک ساعت در چابهار

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر ربایش فردی در یکی از محلات شهرستان چابهار توسط افرادی ناشناس و متواری شدن آدم‌ربایان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: بلافاصله با شناسایی خودروی آدم‌ربایان طرح مهار و کمربند امنیتی در محورهای مواصلاتی در سطح شهرستان چابهار به اجرا درآمد و قبل از خروج از شهر خودرو آنان مشاهده و تحت نظر قرار گرفتند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس با سرعت عمل و شگرد های خاص پلیسی طی یک عملیات ضربتی سه نفر متهم را دستگیر کردند و فرد ربوده شده صحیح و سالم آزاد شد. انگیزه متهمان این پرونده اختلافات قبلی بوده است. 

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • عابد
    0

    لطفا به این کارآگاهان خبره بگین یک ساعت وقت بزارن سارقین سریالی منازل سمنان را هم پیدا کنن سارقینی که در کمتر از ۸ ساعت بیشتر از ۳۰ خانه را خالی کردن و ۵ اتومبیل را ربودن البته این آمار فقط برای یک شب بود

  • ناشناس
    0

    چند نفرشان كشته شد

  • ناشناس
    1

    زنده بادنیروی انتظامی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها