کشف ۴ تن حشیش در بندر چابهار/ ۶ نفر دستگیر و یک لنج توقیف شد

‌ فرمانده مرزبانی انتظامی از موفقیت مرزبانان غیور و کشف بیش از ۴ تن مواد افیونی از نوع حشیش در مرزهای دریایی جنوب شرق کشور خبر داد.

کشف ۴ تن حشیش در بندر چابهار/ ۶ نفر دستگیر و یک لنج توقیف شد

 سردار احمدعلی گودرزی در تشریح موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در کنترل مرزهای آبی دریای عمان، اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی چابهار با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر آب های سرزمینی در دریای عمان، از فعالیت دو باند کلان قاچاق مواد مخدر برای جا به جایی محموله‌های سنگین مواد افیونی در محدوده آب های انحصاری کشور و ورود آن به کشور مطلع شدند.  

وی افزود: مرزبانان بلافاصله با اقدامات عملیاتی، طی یک عملیات مقتدرانه قاچاقچیان را که سعی در عبور مواد افیونی از طریق مرزهای آبی به داخل کشور داشتند را در دریا مشاهده و با تکنیک های رزمی و دریایی و درگیری مسلحانه آنها را در دریا زمین گیر و ناکام گذاشتند.

سردار گودرزی با بیان اینکه در این رابطه 6 نفر دستگیر و یک لنج توقیف شده است، اظهار کرد: با هوشیاری مرزبانان 4 تن و 530 کیلو و600 گرم مواد مخدر از نوع حشیش و  179 هزار و 100 عدد انواع دارو خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد مرزبانی انتظامی کشور، مرزهای کشور را برای قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت ناامن دانست و گفت: مرزبانان با اشراف اطلاعاتی بر مرزهای کشور، با هرگونه باندهای کلان قاچاق مواد افیونی در مرزها به صورت قاطع و سخت برخورد خواهند کرد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها