پایان مرگبار فرار سارق سابقه دار

سارق سابقه‌دار که مظنون به سرقت خودرو، قطعات و محتویات آن بود پس از مواجهه با پلیس در تعقیب و گریز با مأموران جان باخت.

پایان مرگبار فرار سارق سابقه دار

سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در تشریح این خبر اظهار کرد: حوالی ساعت ۵:۲۰ دقیقه صبح سه‌شنبه در پی گشت زنی تیمی از مأموران در محله زیباشهر کرمانشاه، ۲ نفر از شهروندان به آنها مراجعه و عنوان کردند فردی حدوداً ۳۰ ساله با کاپشن آبی رنگ، جنب بلوک آموزش و پرورش در حال پرسه زنی اطراف خودروهای پارک شده است.

مأموران با دریافت این گزارش به محل مورد نظر مراجعه و موفق به شناسایی فرد مورد نظر شده که پس از بازرسی بدنی از وی، ۲ عدد آچار که برای بازکردن در خودروها از آن استفاده می‌شود، کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: پس از کشف این وسایل از متهم به سرقت، مأمور گشت پلیس به یکی از دستان وی دستبند زد اما این فرد با یک چاقوی حدوداً ۳۰ سانتی متری که زیر کاپشن خود مخفی کرده بود به مأموران حمله ور شده و سپس با دستبند پلیس که بر دستان وی بوده اقدام به فرار کرده و متواری شد. متهم متواری بی‌توجه به اخطارهای ایست پلیس حدود ۲۰۰ متر فرار کرد که مأمور پلیس برای متوقف کردن متهم فراری ابتدا اقدام به شلیک ۲ تیر هوایی کرده ولی پس از بی‌توجهی این فرد، مأمور با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی از کمر به پایین به سمت وی کرده و این فرد مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت. سرهنگ دلیری با اشاره به مشخص شدن هویت و سوابق کیفری متهم فوت شده و اینکه وی دارای ۲ فقره سابقه سرقت در حوزه اسلام آبادغرب و اسدآباد همدان است گفت: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده است و تحقیقات کماکان ادامه دارد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها