قتل نگهبان مجتمع مسکونی در پردیس توسط ساقی/ قاتل به اعدام محکوم شد

ساقی موادمخدر که متهم است در تصادف عمدی نگهبان مجتمعی را به قتل رسانده، پس از محاکمه در دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.

قتل نگهبان مجتمع مسکونی در پردیس توسط ساقی/ قاتل به اعدام محکوم شد

تحقیقات جنایی در این پرونده از دو سال قبل و همزمان با گزارش مرگ مشکوک نگهبان یک مجتمع مسکونی در شهر پردیس در دستورکار پلیس قرار گرفت.

ماموران با حضور در مقابل مجتمع با پیکر نعمت، تبعه افغانستان روبه‌رو شدند که از ناحیه سر آسیب دیده و فوت شده بود.

بررسی فیلم‌های مداربسته مجتمع نشان می‌داد راننده خودروی پرایدی به‌عمد او را زیر گرفته و از محل متواری شده بود.

شناسایی و دستگیری راننده پراید در دستورکار قرار گرفت و خیلی زود هویت او شناسایی شد. میلاد از مجرمان سابقه‌دار بود. این اواخر هم اقدام به فروش موادمخدر می‌کرد.

سرانجام او در مخفیگاهش دستگیر شد و در بازجویی‌ها به تصادف عمدی با نعمت اعتراف کرد. به این ترتیب پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهم در شعبه دهم از خود دفاع کرد.

در ابتدای این جلسه وکیل اولیای‌دم از طرف آنها برای میلاد درخواست قصاص کرد و گفت: موکلانم در افغانستان هستند و نمی‌توانند به ایران بیایند. آنها حاضر به گذشت نیستند و فقط قصاص می‌خواهند.

در ادامه، متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: در آن منطقه موادمخدر می‌فروختم. یکی از مشتریانم در مجتمع محل تصادف زندگی می‌کرد. دو روز قبل برایش مواد آوردم و قرار شد پولش را واریز کند اما دو روز گذشت و پولی واریز نکرد.

حتی به تلفن‌هایم پاسخ نمی‌داد. به همین خاطر راهی خانه‌اش شدم تا پولم را بگیرم اما نگهبان مجتمع سد راهم شد. تصمیم گرفتم به زور وارد شوم اما نعمت به سمتم سنگی پرت کرد که عصبانی به مسیرم ادامه داده و ناخواسته با او برخورد کردم. باور کنید قصد کشتن او را نداشتم و فقط می‌خواستم وارد مجتمع شوم. 

وکیل این متهم هم در دفاع از موکلش گفت: در زمان حادثه موکلم حالت طبیعی نداشت. او سال‌هاست موادمخدر مصرف می‌کند و این موضوع در فیلم هم قابل مشاهده است.

پس از آخرین دفاعیات متهم، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند و میلاد را مجرم شناخته و به قصاص محکوم کردند.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها