پایان شرارت اراذل و اوباش مسلح در سلماس

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از پایان شرارت اعضای باند اراذل و اوباش مسلح و سابقه دار در سلماس خبر داد.

پایان شرارت اراذل و اوباش مسلح در سلماس

سردار رحیم جهانبخش با اشاره به عملیات شب گذشته پلیس برای دستگیری ۷ نفر از اعضای باند اراذل و اوباش سابقه دار در سلماس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران عملیات پلیس امنیت عمومی با اقدام اطلاعاتی، اعضای باند اراذل و اوباشی که سابقه جرایم متعدد و نیز ایجاد رعب و وحشت توام با قدرت نمایی همراه با سلاح، تهدید شهروندان، شرارت و ... را داشتند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری اعضای این باند بیان کرد: شب گذشته ماموران انتظامی طی یک عملیات ضربتی برای دستگیری این اوباش سابقه دار وارد عمل شدند که در جریان این عملیات و درگیری مسلحانه میان پلیس و اوباش، ۳ نفر از اعضای این باند مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند و ۳ نفر نیز جان باختند.

وی با اشاره به کشف سلاح در این عملیات گفت: یکی دیگر از اعضای این باند ۷ نفره اراذل و اوباش سابقه دار و مسلح نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان یادآور شد: پیرو تاکیدات سردار " رادان "؛ فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر برخورد قاطع با اراذل و اوباش، بار دیگر اعلام می‌کنیم فرصت جولان به اوباش شرور را نخواهیم داد. 

سردار جهانبخش در پایان گفت: مردم با تقدیر از خادمان خود در فراجا، رضایتمندی خود را از اقدام قاطع پلیس برای برخورد با اراذل و اوباش مسلح و سابقه دار اعلام کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها