اجرای حکم اعدام قاتل شهیدان والامقام سپیدرو و کاظمی/ ویدئو

معاون حقوقـی و امور مجلس و دولت فرماندهی انتظامی استان خوزستان از اجرای حکم اعدام قاتل شهیدان والامقام سپیدرو و کاظمی خبر داد.

اجرای حکم اعدام قاتل شهیدان والامقام سپیدرو و کاظمی/ ویدئو

 سرهنگ صالح مطهری راد در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مورخه 12 آذر سال 98 استواریکم یاسر سپیدرو و بسیجی محمد علی کاظمی در راه تامین نظم و امنیت در شهرستان شادگان به درجه رفیع  شهادت  نائل آمدند و  قاتل  نیز در همان محل دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه در راستای معاضدت قضائی از حقوق حقه شهیدان والامقام اقدامات مجدانه انجام شد، افزود: کارشناسان حقوقی پلیس خوزستان با ارائه لوایح دفاعیه متقن و مستدل حکم  محاربه  قاتل در دادگاه انقلاب آبادان صادر و در دیوان عالی کشور تایید شد.

معاون حقوقــی و امور مجلس و دولت فرماندهی انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: صبح امروز پس از طی مراحل قانونی و قضائی، قاتل شهیدان والامقام سپیدرو و کاظمی به  دار مجازات  آویخته شد.

شهید+یاسر+سپیدرو

جزئیات قتل دو مامور پلیس

در روز سه شنبه 12 آذرماه حین استقرار واحد گشت کلانتری 11 مرکزی در میدان اصلی شهر شادگان، فردی مسلح به سمت مأموران نیروی انتظامی تیراندازی کرد که بر اثر آن استوار یکم یاسر سفیدرو به شدت مجروح و پس از انتقال به مراکز درمانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در همین هنگام یکی از شهروندان شادگانی که محمدعلی کاظمی نام دارد در حالیکه قصد داشت اشراری را که با نیروی انتظامی درگیر شده بودند را نهی از منکر کند نیز مورد هدف قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد.

حجم ویدیو: 8.53M | مدت زمان ویدیو: 00:01:19 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • محمود
    8

    روح شهید شاد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      یک مشت اخلاگر آشوب طلب آدمکش که مسلحانه به نیروهای انتظامی حمله میکنند و آنها را به شهادت میرسانند و دستگیر میشوند و به سزای اعمالشان میرسند شهید حساب میشوند پس با این حساب هیتلر مولای شهید امثال شماهاست

    • ناشناس
      0

      ناشناس عین همین حرفها را رژیم شاه درباره مخالفانش میزد و عاقبتش هم ثبت تاریخ شد

  • کهنموئی
    2

    ای کاش قانون برای دیگر جانیان نیز درست اجرا می شد نه اینکه طرف حکم کیفری داره قاضی براش مرخصی می زنه متهم باز مرتکب جنایت دیگری می شه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها