دستگیری عاملان قتل جوان ۲۴ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از دستگیری قاتل شهروندی ۲۴ ساله و سه همدست دیگر او در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

دستگیری عاملان قتل جوان ۲۴ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت

سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده اظهار کرد: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان آران و بیدگل و متواری شدن عاملان این قتل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی صورت گرفته مشخص شد، قاتل در یک مهمانی در یکی از محلات شهرستان، با سلاح سرد شخصی را به‌شدت مورد ضرب و جرح قرار داده است و با توجه به شدت جراحات واردشده، این شهروند ۲۴ ساله در مرکز درمانی فوت می‌کند و قاتل و دیگر همدستان او بلافاصله پس از ارتکاب قتل به مکانی نامعلوم متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: با انجام اقدامات تخصصی و ویژه توسط مأموران پلیس امنیت عمومی، هویت و مخفیگاه قاتل فراری در یکی از محلات حاشیه‌ای شهرستان شناسایی و عملیات پلیس برای دستگیری متهمان آغاز شد.

وی ادامه داد: در نهایت قاتل فراری و سه همدست دیگر او در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع جنایت در دو عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر شدند.

سرهنگ هاشمی‌زاده با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از وقوع این جنایت را اختلافات قبلی با مقتول اعلام کرده است، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

منبع: ایمنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها