ربودن پسر بچه 10 ساله در جیرفت

پسربچه 10 ساله در سناریوی عجیب در جیرفت توسط آدم ربایان ربوده شد.

ربودن پسر بچه 10 ساله در جیرفت

سردار  دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی گزارش یک فقره  آدم ربایی  کودک ۱۰ ساله در شهرستان جیرفت استان کرمان و دریافت خبری مبنی بر حضور در سطح استان، بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس شهرستان بمپور وارد عمل شدند. 

 این مقام ارشد انتظامی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، پسربچه‌ای ۱۰ ساله توسط سرنشین یک دستگاه سواری پژو در شهر جیرفت استان کرمان ربوده و به مکان نامعلومی متواری شده‌اند.

 فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: مأموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و فنی گسترده به صورت شبانه روزی و با جمع آوری مدارک میدانی و به کارگیری کلیه امکانات در نهایت متهم و عامل اصلی آدم ربایی را شناسایی و طی یک عملیات برنامه ریزی شده و ضربتی در مخفیگاهش در یکی از روستا‌های شهرستان بمپور  دستگیر  کردند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه علت آدم ربایی  اختلافات مالی  بوده است، بیان داشت: با توجه به دستگیری عامل اصلی و اقدامات میدانی پلیس، آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و نوجوان ۱۰ ساله ربوده شده را در یکی از محلات شهرستان بمپور آزاد که به آغوش گرم خانواده بازگشت.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها