تشریح جزئیات ضربه به باند شرارت و آدم‌ربائی در شرق کشور

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم در تشریح جزئیات ضربه به باند شرارت و آدم ربائی در شرق کشور گفت: در حال حاضر چهار نفر از عوامل اصلی این باند شناسایی و دستگیر شده‌اند.

تشریح جزئیات ضربه به باند شرارت و آدم‌ربائی در شرق کشور

بهنام جعفری زاده امروز ۲۷ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: عوامل این باند، چندین مورد آدم ربایی و تیراندازی طی سال‌های اخیر را در پرونده سیاه خود دارند؛ به طور مثال در سال های گذشته این باند با آدم‌ربایی اقدام به دریافت مبالغ میلیاردی از خانواده ها می نمودند و در یک فقره آدم ربایی بیش از 194 سکه تمام بهار آزادی از خانواده‌ها گرفته بودند.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه هیچ فردی منتسب به کارکنان قضایی و اداری دستگاه قضایی مورد ربایش قرار نگرفته، گفت: اعضای این باند در آخرین اقدام خود مبادرت به ربایش دو نفر از شهروندان بمی نموده و در ازای رهایی تقاضای آزادی سایر اعضای باند از زندان را داشتند.

جعفری زاده عنوان کرد: مخفیگاه متهمین در اسلام آباد خاش در استان سیستان و بلوچستان شناسایی و پس از صدور نیابت قضایی، طی عملیات مشترک دستگاه های امنیتی، انتطامی و اطلاعاتی، افراد ربوده شده آزاد و دستور دستگیری دو نفر از افراد متواری و سایر متهمین مرتبط با این باند صادر شده است.

گفتنی است در این عملیات شهید "یاسر عبدلی" از افسران شجاع، متعهد و متخصص پلیس بر اثر اصابت گلوله اشرار به شهادت رسید، اما در ادامه این عملیات خوشبختانه افراد ربوده شده در سلامت کامل آزاد و گروگانگیران با استفاده از شرایط خاص منطقه و تاریکی شب متواری شدند و همچنان تحت تعقیب  قرار دارند.

وی تاکید کرد: دادستانی با قاطعیت با عوامل ناامنی برخورد می‌کند و اشد مجازات در انتظار عوامل این باند خواهد بود.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها