باند مخوف راهزنی در جنوب و شرق کرمان منهدم شد

فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام باند مخوف راهزنی و سرقت در جنوب و شرق کرمان توسط فرماندهی انتظامی چند شهرستان این استان خبر داد.

باند مخوف راهزنی در جنوب و شرق کرمان منهدم شد

سرهنگ ناظری روز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت افزود: این باند یکی از باندهای مخوف بود که در مناطق جنوبی و شرقی کرمان اقدام به سرقت ‌و راهزنی می کرد که با همکاری فرماندهی انتظامی چند شهرستان این استان در نطفه خفه شد.
فرمانده انتظامی کرمان با بیان اینکه امنیت محصول جمعی تمامی سازمان های مسئول است، تصریح کرد: امنیت امروز مرهون ایثارگری شهدا و دستگاه های متولی است.

ایجاد صنایع و کارخانجات در جنوب و شرق استان کرمان

فرمانده انتظامی کرمان خواستار ایجاد صنایع و کارخانجات در جنوب و شرق این استان شد و گفت: ایجاد صنایع و کارخانجات زمینه اشتغالزایی و امنیت پایدار مناطق را فراهم می کند.
وی افزود: امنیت استان کرمان به شرق و جنوب وابسته است لذا ایجاد کارخانجات و صنایع زمینه اشتغال و امنیت پایدار را فراهم می کند.
سردار ناظری به ظرفیت های کشاورزی منطقه جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: زمینه ایجاد صنایع در کنار بخش کشاورزی نقش مهمی در رونق اشتغالزایی، رونق اقتصادی و امنیتی این منطقه دارد. وی به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: زمینه اشتغال با رویکرد دانش بنیان باید فراهم شود تا بتوانیم امنیت مطلوب امروز را ثبت و ضبط و پایدار کنیم.

۵۰۰ باند مواد مخدر در جیرفت منهدم شد

فرمانده سابق انتظامی شهرستان جیرفت نیز در ادامه این آئین از انهدام ۵۰۰ باند مواد مخدر در این شهرستان طی پنج سال اخیر خبر داد.
سرهنگ رضا محمدرضایی به عملکرد پنج ساله خود اشاره کرد و گفت: در این مدت ۷۵ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.
وی از کشف ۷۰ فقره باند سارقان مسلح در جیرفت خبر داد و گفت: فقط یک باند، ۵۰ سرقت در جنوب و شرق داشته که دستگیری و انهدام این تعداد باند کار بسیار سختی بود. وی افزود: طی این مدت ۳۶۴ دستگاه انواع وسایل سرقتی کشف، ۱۰ هزار و ۸۰۰ تبعه بیگانه دستگیر و ۸۰۰ نفر عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

فرمانده سابق انتظامی شهرستان جیرفت با بیان اینکه ۲ هزار قبضه سلاح طی پنج سال گذشته در جیرفت کشف شد، اظهار داشت: این میزان کشف اسلحه معادل ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته است. وی افزود: کشف این میزان اسلحه سبب شده تا آمار قتل ها طی این پنج سال به ۴۰ مورد برسد.
سرهنگ محمد رضایی گفت: جیرفت در تمام شاخص های امنیتی استان همیشه برتر بود که این مهم با حمایت مسئولان استان و شهرستان صورت گرفت.

منبع: ابتکار
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    شما اول بفکر معشیت وبیکاری مردم فراهم کنید بعد همه چی درست میشع

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها