ماجرای ضرب و شتم آمر به معروف در آبشار یاسوج چه بود؟

یک جوان آمر به معروف و ناهی منکر در یکی از باغ رستوران‌های آبشار یاسوج مورد ضرب و شتم فروشندگان مشروبات الکلی قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.

ماجرای ضرب و شتم آمر به معروف در آبشار یاسوج چه بود؟

سید عیسی حسنی معاون پیشگری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از آمران به معروف بدنبال دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، گفت: یک جوان آمر به معروف و ناهی منکر در یکی از باغ رستوران‌های آبشار یاسوج مورد ضرب و شتم فروشندگان مشروبات الکلی قرار گرفت.

وی افزود: این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و اطلاع رسانی می‌شود.

وی افزود: فعالان حوزه عفاف و حجاب و آمران به معروف همواره در حمایت قانون هستند و با هتاکان به این افراد در هر جایگاه و مسندی مطابق ماده ۹ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر برخورد خواهد شد.

حسنی ادامه داد: به محض وقوع هر گونه حوادث اینچنینی دادستان‌ها و روسای حوزه‌های قضایی دادگسری استان توجیه هستند و با گزارش ستاد امر به معروف و نهی از منکر و یا آمر به معروف پرونده به شعبه ویژه ارجاع و به صورت ویژه و خارج از نوبت بررسی می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن حضور در بیمارستان و پیگیری روند درمان فرد ناهی از منکر (مضروب) اظهار کرد: متاسفانه در شامگاه روز یکشنبه مقارن با ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲ یکی از نیروهای ناهی از منکر با مشاهده افرادی که بصورت آشکارا در حال مصرف و فروش مشروبات الکی در آبشار یاسوج بودند احساس تکلیف نموده و پس از تذکر لسانی مورد ضرب و جرح قرار گرفت.

حجت الاسلام حمزه پیش قدم افزود: این فرد ناهی از منکر جهت درمان به یکی از مراکز درمانی شهر یاسوج منتقل شد. هم اینک حال عمومی این فرد مساعد و معاینات پزشکی در حال انجام است.

وی عنوان کرد: ضاربان با همکاری نیروهای انتظامی دستگیر و با دستور قضایی در بازداشت هستند.

حجت الاسلام پیش قدم، از پیگیری جدی موضوعات قضایی در حیطه امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و تصریح کرد: به هیچ عنوان از حقوق آمران به معروف و ناهیان از منکر کوتاه نخواهیم آمد.

در ماه جاری نیز در پنجمین طرح پاییزه ارتقاء امنیت اجتماعی در کافه باغ‌های شهر یاسوج هشت لیتر مشروبات الکلی، یک حلقه وافور، ۲۰ گرم مواد مخدر تریاک و پنج سلاح سرد قمه و چاقو در باغ‌های آبشار یاسوج کشف شد و دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شدند و سه باغ تفریحی متخلف پلمب و به هفت باغ دیگر نیز تذکر کتبی داده شد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • حجت
    0

    به درک.مردک فضول.

  • ناشناس
    0

    تو اين روزها هر دعوايى انجام بشه يك طرف قضيه را مى گويند آمر به معروف بوده!خصوصا اگر كتك هم خورده باشه كه براى مظلوم نمايى حتما آمر به معروف گفته مى شود!

  • ناشناس
    3

    بعضی خانم ها خیلی خیلی بد لباس می پوشند مو سرشون که اصلا هیچ شلوار چسبان چسبان طوری می پوشند که غلفتی آن .... از این که بگذریم بعضا با چنان غروری رد میشن و سگ شون هم طلبکار میشه .... مگه میشه آدم چشمانش رو ببنده راه بره ؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها