دستگیری ضاربان بانوی آمر به معروف در مترو تهران

رئیس پلیس مترو تهران گفت: ضاربان بانوی مسافر آمر به معروف که در یکی از ایستگاه‌های مترو مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود با حضور مامور انتظامی دستگیر و به کلانتری تحویل داده شدند.

دستگیری ضاربان بانوی آمر به معروف در مترو تهران

سرهنگ عباس کرمی راد با بیان اینکه ظهر روز ۱۳ آبان بانوی آمر به معروف به سه زن به دلیل پوشش نامناسب تذکر لسانی می‌دهد که این افراد به وی حمله ور شده و او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند، گفت: کارکنان مترو در اتاق کنترل با مشاهده این اتفاق از طریق دوربین‌ها به مامور انتظامی مستقر در ایستگاه اطلاع می‌دهند که با حضور وی ضاربین دستگیر و تحویل کلانتری ۱۳۱ شهر ری می‌شوند.

گفتنی است، طبق مادهٔ ۷ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر مجازات اشخاصی که مبادرت به اعمال مجرمانه نسبت به آمر به معروف و ناهی از منکر کند، قابل تخفیف یا تعلیق نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
نظرات شما - 2
  • ناشناس
    3

    چه بر سر این مردم آوردید که همه رو روبروی هم قراردادید
    واقعا مسولین ایران باید مدیریت جهانی را دست بگیرند

  • ناشناس
    22

    با سلام
    بنظرم اکثر این درگیری ها بین مردم و آمرین به معروف یا حجاب بان ها (که البته مثل گشت ارشاد که بعد از فوت مرحوم مهسا کلا جمع شد اینها هم بعد از فوت مرحومه آرمیتا گراوند جمع شدند) ناشی از واکنش تند و هیجانی مردم به تذکرات لسانی این آمرین است بنابراین دولت باید به مردم توصیه کنه و آموزش بده تا هنگام تذکر گرفتن از آمرین چه مرد چه زن در مورد حجاب، هیچ واکنشی از خودشون بروز ندهند و به راهشان ادامه دهند. اینطوری هم آمرین وظیفه اشان را انجام داده اند هم مردم واکنش هیجانی نشان نخواهند داد. بگیر و بببند هم کم میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها