برادر کشی با شلیک گلوله در ساوه

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از وقوع قتل به دلیل اختلافات خانوادگی در این شهرستان خبر داد و گفت: فردی که اقدام به قتل برادر خود با سلاح گرم کرده بود، با اقدامات قانونی در چنگال پلیس گرفتار شد.

برادر کشی با شلیک گلوله در ساوه

 سرهنگ مجتبی جمالی افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع  تیراندازی  در یکی از روستاهای اطراف شهرستان ساوه و انتقال مصدوم به مرکز درمانی، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی فنی و تخصصی پلیس و پس از انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد مقتول بر اثر درگیری با شلیک اسلحه شکاری توسط برادر خود به شدت مجروح و پیش از رسیدن به مرکز درمانی به علت شدت جراحات وارده فوت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به دستگیری متهم در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان، اظهار داشت: متهم در مواجهه با ادله پلیس لب به اعتراف باز کرد و علت وقوع این جنایت را وجود اختلافات چندین ساله بر سر ارث عنوان کرد.

سرهنگ جمالی به کشف یک قبضه سلاح تک‌لول و 86 فشنگ شکاری از مخفیگاه قاتل اشاره داشته و تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شده است. دستگاه قضائی و انتظامی با افرادی که به صورت فردی و یا دسته جمعی اقدام به شرارت و ایجاد ناامنی در جامعه کنند، با قاطعیت برخورد می‌کند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها