پایان سرقت های سریالی مرد تبهکار در غرب تهران

مرد تهرانی که اقدام به سرقت از پارکینگ انباری ساختمان های مسکونی می کرد دستگیر شد و در پرده از جزئیات دیگر سرقت های خود برداشت.

پایان سرقت های سریالی مرد تبهکار در غرب تهران

سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: با وقوع چند فقره  سرقت دوچرخه و اموال با ارزش از انباری های اماکن خصوصی در محدوده غرب تهران، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 133 شهرزیبا قرار گرفت و ماموران با حضور در محل های سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارق را به دست بیاورند.

این مقام انتظامی توضیح داد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، سارق در تاریکی هوا با پرسه زنی در خیابان های خلوت سوژه های خود را انتخاب و با تخریب درب منازل وارد ساختمان شده و اموال موجود در پارگینک و انبارهای ساختمان به ویژه دوچرخه را سرقت می کند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران افزود: گشت زنی های هدفمند آغاز تا اینکه شب گذشته ماموران کلانتری متهم را مشاهده و بلافاصله ماموران دستور توقف متهم را اعلام کردند.

وی افزود: در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر و یک دستگاه دوچرخه مسروقه که متهم قبل از  دستگیری  سرقت کرده بود کشف و به کلانتری انتقال پیدا کرد.

سرهنگ  مافی ادامه داد: با انتقال متهم به کلانتری، متهم به 19 فقره سرقت اعتراف و تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است.

به گفته این مقام پلیسی، تحقیق از متهم برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    علت باید فقر و یا اعتیاد باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها